Kdy asistenční služby využijete?

Problémy, které byste v rodné zemi vyřešili bez problému, se mohou v cizině změnit v horor. V případě zranění, nemoci nebo třeba poruchy vozu nebudete vědět, kam a na koho se v cizí zemi obrátit. Často je také problémem jazyková bariéra. Asistenční služba je tady pro každého, kdo má do zahraničí sjednané cestovní pojištění s asistenční službou.

  • Číslo na asistenční službu najdete na kartičce, kterou dostanete k cestovnímu pojištění. Je důležité nosit ji stále při sobě, abyste v případě problémů věděli, kam volat.
  • Pokud se cokoliv stane, ať už půjde o nemoc, úraz, nebo nějaký jiný problém, který by měla řešit pojišťovna, pak ihned volejte asistenční službu. Je jedno, jaký je den a kolik je hodin. Dobrá asistenční služba je tu pro vás nonstop.
  • Na lince asistenční služby vám v rodném jazyce poradí, krok po kroku, co máte dělat a na co nezapomenout. Doporučí vám vhodné smluvní zdravotnické zařízení, se kterým se v případě potřeby domluví na převodu peněz na vaši léčbu.
  • Vždy se snažte plnit pokyny, které vám na lince dají. V opačném případě by vám pojišťovna mohla pojištění krátit

S čím vším vám asistenční linka pomůže?

  • Nabízí servis nepřetržitě 24 hodin denně v českém jazyce.
  • Zajistí dopravu do zdravotnického zařízení a pomoc při přijetí do zdravotnického zařízení.
  • Zajistí uhrazení finančních nákladů zdravotnickému zařízení.
  • Poskytne odbornou kontrolu průběhu léčení, konzultaci s ošetřujícím lékařem a tlumočení vašich požadavků.
  • Zajistí převoz do České republiky, jakmile to zdravotní stav dovolí.
  • Pokud máte odpovídající připojištění, zajistí zprostředkování finanční pomoci v případě odcizení, zničení nebo ztráty zavazadel.
  • Pokud máte odpovídající připojištění, pomůže se složením kauce v souvislosti s neúmyslným porušením zákonů hostitelské země. 
  • Zajistí odbornou pomoc při získání náhradních cestovních dokladů v případě jejich ztráty nebo odcizení.
  • Zajistí organizaci a úhradu nákladů za přepravu tělesných ostatků do ČR.
  • Postará se o telefonické tlumočení při vašem jednání s policií v případě dopravní nehody nebo silniční kontroly, nebo v případě jednání s orgány veřejné správy, se zdravotnickými zařízeními, při jednání na celním úřadě, s autoservisem v důsledku vzniku asistenčního zásahu a další - samozřejmě, pokud je to součást vaší cestovní pojistky.

Hledáte cestovní pojištění?

Spočítat pojištění
Stačí zadat svůj e-mail.
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Chráněno službou reCAPTCHA. Ochrana soukromí - Smluvní podmínky