Často kladené dotazy

Jdete rádi k jádru věci? Tady najdete nejčastěji kladené otázky o mém projektu Frenkee. Se mnou si sjednáte online pojistky, účty nebo hypotéky, a to bez otravných poradců. Jsem tu pro vás, když potřebujete poradit, ale nikdy neotravuju.


Obecné

  • Produkty, které si sjednávám, jsou přímo od Frenkeeho?

    Zobrazit odpověď

    Ne, produkty, které v nabídce máme, jsou přímo od spolupracujících finančních institucí. Ty jsme vybrali, protože mají zajímavou nabídku a chceme vám sjednání co nejvíce zjednodušit.

    Produkty, které si sjednávám, jsou přímo od Frenkeeho?
  • Kde mám žádat o plnění z pojistné smlouvy od Frenkeeho?

    Zobrazit odpověď

    Vždy u konkrétní instituce, se kterou máte sjednanou smlouvu. Frenkee je ale váš poradce, takže se na něj můžete kdykoliv obrátit - jeho tým vám pomůže, aby nahlášení škody a žádost o pojistné plnění byla bez problémů.

    Kde mám žádat o plnění z pojistné smlouvy od Frenkeeho?
  • Proč mám řešit svoje finanční produkty právě s Frenkeem?

    Zobrazit odpověď

    Frenkee pro vás porovná nejlepší instituce a jejich produkty na jednom místě. Protože ho mají rádi nejen zákazníci, ale i finanční instituce, tak dávají Frenkeemu nabídky za lepších podmínek, než nabízejí ony samy. Současně Frenkee u vašich smluv hlídá důležitá data a pohlídá vám všechny informace na jednom místě. Máte je tak kdykoliv přehledně k dispozici.

    Proč mám řešit svoje finanční produkty právě s Frenkeem?
  • Má Frenkee i mobilní aplikaci?

    Zobrazit odpověď

    Nemá. Ale ve spolupráci s YourPass má Frenkee digitální kartičku, kterou si můžete stáhnout do svého mobilu. Díky této kartičce budete mít svoje smlouvy vždy po ruce v telefonu. Kartička nese všechny důležité kontakty jak na Frenkeeho, tak na spolupracující instituce. Pomocí push notifikací získáte aktuální informace o svých smlouvách rovnou na displej telefonu.

    Má Frenkee i mobilní aplikaci?
  • Jak funguje uživatelský účet?

    Zobrazit odpověď

    Velmi jednoduše. Jakmile si sjednáte první smlouvu, tak vám Frenkee nabídne možnost vytvoření vlastního účtu. Po přihlášení pak vidíte veškeré své smlouvy, které jste si sjednali. Současně vidíte platnost jednotlivých smluv a veškeré dokumenty k danému finančnímu produktu. Další funkce budou postupně přibývat.

    Jak funguje uživatelský účet?
  • Má Frenkee nějaké certifikace? Je pod dohledem ČNB?

    Zobrazit odpověď

    Samozřejmě. Frenkee, respektive společnost, která ho vlastní, má platné zkoušky u akreditované osoby, které jsou v souladu s požadavky ČNB. Na základě toho bylo Frenkeemu vydáno oprávnění sjednávat pojištění a úvěrové produkty. Vše si můžete dohledat přímo na www.cnb.cz. Seznamte se s Frenkeem blíž!

    Nenašli jste odpověď?

    Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.

    +420226633522 | Po – Pá (09:00 – 17:00)

    Má Frenkee nějaké certifikace? Je pod dohledem ČNB?