Obecné

  • FAQ - otázka

    Produkty, které si sjednávám, jsou přímo od Frenkeeho?

    Ne, produkty, které v nabídce máme, jsou přímo od spolupracujících finančních institucí. Ty jsme vybrali, protože mají zajímavou nabídku a chceme vám sjednání udělat co nejvíce zjednodušit.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Ne, produkty, které v nabídce máme, jsou přímo od spolupracujících finančních institucí. Ty jsme vybrali, protože mají zajímavou nabídku a chceme vám sjednání udělat co nejvíce zjednodušit.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Kde mám žádat o plnění z pojistné smlouvy od Frenkeeho?

    Vždy u konkrétní instituce, se kterou máte sjednanou smlouvu. Frenkee je ale váš poradce, takže se na něj můžete kdykoliv obrátit - jeho tým vám pomůže, aby nahlášení škody a žádost o pojistné plnění byla bez problémů.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Vždy u konkrétní instituce, se kterou máte sjednanou smlouvu. Frenkee je ale váš poradce, takže se na něj můžete kdykoliv obrátit - jeho tým vám pomůže, aby nahlášení škody a žádost o pojistné plnění byla bez problémů.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Proč mám řešit svoje finanční produkty právě s Frenkeem?

    Frenkee pro vás porovná nejlepší institucí a jejich produkty na jednom místě. Protože ho mají rádi nejen zákazníci, ale i finanční instituce, tak dávají Frenkeemu nabídky za lepších podmínek než nabízejí ony samy. Současně Frenkee u vašich smluv hlídá důležitá data a pohlídá vám všechny informace na jendom místě. Máte je tak kdykoliv přehledně k dispozici.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Frenkee pro vás porovná nejlepší institucí a jejich produkty na jednom místě. Protože ho mají rádi nejen zákazníci, ale i finanční instituce, tak dávají Frenkeemu nabídky za lepších podmínek než nabízejí ony samy. Současně Frenkee u vašich smluv hlídá důležitá data a pohlídá vám všechny informace na jendom místě. Máte je tak kdykoliv přehledně k dispozici.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Má Frenkee i mobilní aplikaci?

    Nemá. Ale ve spolupráci s YourPass má Frenkee digitální kartičku, kterou si můžete stáhnout do svého mobilu. Díky této kartičce budete mít svoje smlouvy vždy po ruce v telefonu. Kartička nese všechny důležité kontakty jak na Frenkeeho, tak na spolupracující instituce. Pomocí push notifikací získáte aktuální informace o svých smlouvách rovnou na displej telefonu.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Nemá. Ale ve spolupráci s YourPass má Frenkee digitální kartičku, kterou si můžete stáhnout do svého mobilu. Díky této kartičce budete mít svoje smlouvy vždy po ruce v telefonu. Kartička nese všechny důležité kontakty jak na Frenkeeho, tak na spolupracující instituce. Pomocí push notifikací získáte aktuální informace o svých smlouvách rovnou na displej telefonu.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Jak funguje uživatelský účet?

    Velmi jednoduše. Jakmile si sjednáte první smlouvu, tak vám Frenkee nabídne možnost vytvoření vlastního účtu. Po přihlášení pak vidíte veškeré své smlouvy, které jste si sjednali. Současně vidíte platnost jednotlivých smluv a veškeré dokumenty k danému finančnímu produktu. Další funkce budou postupně přibývat.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Velmi jednoduše. Jakmile si sjednáte první smlouvu, tak vám Frenkee nabídne možnost vytvoření vlastního účtu. Po přihlášení pak vidíte veškeré své smlouvy, které jste si sjednali. Současně vidíte platnost jednotlivých smluv a veškeré dokumenty k danému finančnímu produktu. Další funkce budou postupně přibývat.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Má Frenkee nějaké certifikace? Je pod dohledem ČNB?

    Samozřejmě. Frenkee, respektive společnost, která ho vlastní, má platné zkoušky u ČNB. Na základě toho bylo Frenkeemu vydáno oprávnění sjednávat pojištění a úvěrové produkty. Vše si můžete dohledat přímo na www.cnb.cz. Seznamte se s Frenkeem blíž!
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Samozřejmě. Frenkee, respektive společnost, která ho vlastní, má platné zkoušky u ČNB. Na základě toho bylo Frenkeemu vydáno oprávnění sjednávat pojištění a úvěrové produkty. Vše si můžete dohledat přímo na www.cnb.cz. Seznamte se s Frenkeem blíž!
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď

Stačí zadat svůj e-mail
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů