Sjednání cestovního pojištění

  • FAQ - otázka

    Jaké doklady potřebuji ke sjednání pojištění?

    Ke sjednání pojištění stačí rodné číslo a vyplnění základních osobních a kontaktních údajů - vše se sjednává bez dokladu totožnosti.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Ke sjednání pojištění stačí rodné číslo a vyplnění základních osobních a kontaktních údajů - vše se sjednává bez dokladu totožnosti.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Musím si sjednat další cestovní pojištění, když si platím pojištění ke své platební kartě? K čemu mi bude jiné?

    Pojištění ke kartě má tu nevýhodu, že má obvykle velmi nízký limit léčebných výloh. V případě, že se vám v cizině něco stane, tento limit vám většinou nebude na léčbu stačit. Pro vaši představu - ambulantní ošetření běžného drobného úrazu v Chorvatsku vyjde na 3000 korun, zlomenina končetiny vás vyjde zhruba na 50 000 korun, případná hospitalizace pak bude stát okolo 40 000 na den. V případě operace nebo převozu do Čech se přehoupnete přes milion bez mrknutí oka. Doporučený minimální limit léčebných výloh pro Evropu je 3-4 mil. korun a to u pojištění ke kartě najdete těžko.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Pojištění ke kartě má tu nevýhodu, že má obvykle velmi nízký limit léčebných výloh. V případě, že se vám v cizině něco stane, tento limit vám většinou nebude na léčbu stačit. Pro vaši představu - ambulantní ošetření běžného drobného úrazu v Chorvatsku vyjde na 3000 korun, zlomenina končetiny vás vyjde zhruba na 50 000 korun, případná hospitalizace pak bude stát okolo 40 000 na den. V případě operace nebo převozu do Čech se přehoupnete přes milion bez mrknutí oka. Doporučený minimální limit léčebných výloh pro Evropu je 3-4 mil. korun a to u pojištění ke kartě najdete těžko.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Proč mám platit zbytečně drahé cestovní pojištění, když mám Evropský průkaz zdravotního pojištění?

    Tento průkaz zajišťuje stejnou péči ve všech členských zemích, jako mají místní obyvatelé. Pokud je tedy lékařské ošetření v daném místě zdarma, bude zdarma i pro vás, pokud je placené, platíte ho i vy, a to včetně regulačních poplatků. Evropský průkaz zdravotního pojištění kryje navíc pouze léčebné výlohy. Hospitalizace, přeprava do Čech v případě vážného zranění (repatriace), asistenční služba, pojištění zavazadel, odpovědnosti nebo úrazové pojištění už je věcí cestovního pojištění. Přitom částky za převoz či pobyt v nemocnici mohou i v Evropě dosáhnout vysoké sumy. Například převoz z Itálie do Čech sanitkou by vás vyšel na 70 000 Kč a v případě leteckého převozu se částka dostane zhruba na 1 500 000 korun. Operace slepého střeva ve Francii vyjde na 700 000 korun a poranění hlavy zhruba na 1 300 000 korun. Tyto částky za vás bez cestovního pojištění nikdo nezaplatí.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Tento průkaz zajišťuje stejnou péči ve všech členských zemích, jako mají místní obyvatelé. Pokud je tedy lékařské ošetření v daném místě zdarma, bude zdarma i pro vás, pokud je placené, platíte ho i vy, a to včetně regulačních poplatků. Evropský průkaz zdravotního pojištění kryje navíc pouze léčebné výlohy. Hospitalizace, přeprava do Čech v případě vážného zranění (repatriace), asistenční služba, pojištění zavazadel, odpovědnosti nebo úrazové pojištění už je věcí cestovního pojištění. Přitom částky za převoz či pobyt v nemocnici mohou i v Evropě dosáhnout vysoké sumy. Například převoz z Itálie do Čech sanitkou by vás vyšel na 70 000 Kč a v případě leteckého převozu se částka dostane zhruba na 1 500 000 korun. Operace slepého střeva ve Francii vyjde na 700 000 korun a poranění hlavy zhruba na 1 300 000 korun. Tyto částky za vás bez cestovního pojištění nikdo nezaplatí.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Kolik stojí pojištění proti terorismu?

    Pojištění vyloženě proti terorismu máte automaticky v ceně v rámci cestovního pojištění u pojišťovny Allianz - ta nabízí krytí léčebných výloh (do limitu 1,5 mil. Kč) a repatriaci v souvislosti s terorismem (do limitu 1,5 mil. Kč), zatímco jiné pojišťovny jen repatriaci v případě léčby nemoci nebo zranění. Jediná pojišťovna MetLife kryje i tam, kam MZV nedoporučuje jezdit, ale v rámci životního pojištění, kde často pojištění proti terorismu najdete.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Pojištění vyloženě proti terorismu máte automaticky v ceně v rámci cestovního pojištění u pojišťovny Allianz - ta nabízí krytí léčebných výloh (do limitu 1,5 mil. Kč) a repatriaci v souvislosti s terorismem (do limitu 1,5 mil. Kč), zatímco jiné pojišťovny jen repatriaci v případě léčby nemoci nebo zranění. Jediná pojišťovna MetLife kryje i tam, kam MZV nedoporučuje jezdit, ale v rámci životního pojištění, kde často pojištění proti terorismu najdete.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Mohu se nechat pojistit proti únosu?

    Můžete, ale jen u některých pojišťoven. Uhradí vám náklady na výkupné, na vyjednavače tlumočníka a další poradce, ztráty z přerušení provozu vašeho podnikání, odškodnění za psychickou újmu a samozřejmě škody na zdraví. Pojištění proti únosu se vztahuje i na vydírání, přepadení dopravního prostředku nebo fyzické napadení. Nejčastěji ho využívají firmy podnikající v rizikových zemích pro ochranu svých zaměstnanců.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Můžete, ale jen u některých pojišťoven. Uhradí vám náklady na výkupné, na vyjednavače tlumočníka a další poradce, ztráty z přerušení provozu vašeho podnikání, odškodnění za psychickou újmu a samozřejmě škody na zdraví. Pojištění proti únosu se vztahuje i na vydírání, přepadení dopravního prostředku nebo fyzické napadení. Nejčastěji ho využívají firmy podnikající v rizikových zemích pro ochranu svých zaměstnanců.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď

Limity cestovního pojištění

  • FAQ - otázka

    Jak vysoký limit léčebných výloh je pro cestovní pojištění vhodný?

    Vždy platí - čím vyšší limit, tím lépe. Doporučujeme pojištění bez limitu, které nabízí například pojišťovna Direct.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Vždy platí - čím vyšší limit, tím lépe. Doporučujeme pojištění bez limitu, které nabízí například pojišťovna Direct.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Stačí mi na cestu do hor klasické cestovní pojištění?

    Většinou ano, pokud se budete pohybovat do nadmořské výšky 3000, nebo 3500 m. n. M - záleží na konkrétní pojišťovně, jakou výšku má stanovenou jako hraniční.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Většinou ano, pokud se budete pohybovat do nadmořské výšky 3000, nebo 3500 m. n. M - záleží na konkrétní pojišťovně, jakou výšku má stanovenou jako hraniční.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Potřebuji vůbec pojištění, když jedu na 2 - 3 dny pryč a navíc na Slovensko - tak blízko?

    Ano, potřebujete. Cokoliv se vám může stát i při cestě k našim sousedům. Nespoléhejte se na to, že když si něco zlomíte, podaří se vám dorazit do Čech. Může vás zastihnout třeba akutní zánět slepého střeva, nebo ošklivá zlomenina, která převoz nedovolí. Pokud nebudete pojištěni, pěkně se vám to prodraží. Cestovní pojištění s minimální výší léčebných výloh 3 mil. až mil. korun by mělo být samozřejmostí při každé cestě.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Ano, potřebujete. Cokoliv se vám může stát i při cestě k našim sousedům. Nespoléhejte se na to, že když si něco zlomíte, podaří se vám dorazit do Čech. Může vás zastihnout třeba akutní zánět slepého střeva, nebo ošklivá zlomenina, která převoz nedovolí. Pokud nebudete pojištěni, pěkně se vám to prodraží. Cestovní pojištění s minimální výší léčebných výloh 3 mil. až mil. korun by mělo být samozřejmostí při každé cestě.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Chystám se lyžovat v zahraničí, potřebuji připojištění pro sportovní činnost?

    Pokud se jedná o běžné rekreační lyžování na místech k tomu určených (tj. po vyznačených sjezdovkách), připojištění sportů sjednávat nemusíte.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Pokud se jedná o běžné rekreační lyžování na místech k tomu určených (tj. po vyznačených sjezdovkách), připojištění sportů sjednávat nemusíte.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Chystám se na hory - je potřeba si sjednat pojištění horské služby?

    Rozsah pojistného plnění u pojištění samotných léčebných výloh zahrnuje ze zdravotního hlediska nutnou přepravu z místa vzniku pojistné události do nejbližšího zařízení první lékařské pomoci nebo nemocnice a zpět (tedy i případné využití horské služby, převoz vrtulníkem a svoz pacienta ze sjezdovky apod.). Naopak výlukou u tohoto pojištění jsou převozy, vyhledávací, pátrací a zachraňovací akce, pokud zároveň nedošlo k pojistné události na zdraví pojištěného (např. pátrací akce, pokud se někdo ztratí v horách a nic se mu nestane). K tomu by sloužilo případně pojištění zásahu horské záchranné služby.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Rozsah pojistného plnění u pojištění samotných léčebných výloh zahrnuje ze zdravotního hlediska nutnou přepravu z místa vzniku pojistné události do nejbližšího zařízení první lékařské pomoci nebo nemocnice a zpět (tedy i případné využití horské služby, převoz vrtulníkem a svoz pacienta ze sjezdovky apod.). Naopak výlukou u tohoto pojištění jsou převozy, vyhledávací, pátrací a zachraňovací akce, pokud zároveň nedošlo k pojistné události na zdraví pojištěného (např. pátrací akce, pokud se někdo ztratí v horách a nic se mu nestane). K tomu by sloužilo případně pojištění zásahu horské záchranné služby.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Pokud jedu do ciziny pracovat do kanceláře, stačí mi klasické cestovní pojištění?

    Ano - v případě že nebudete v zahraničí vykonávat manuální práci můžete vyrazit pouze s cestovním pojištěním. Pokud budete v zahraničí déle než 50 dní v roce, vyplatí se vám celoroční cestovní pojištění.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Ano - v případě že nebudete v zahraničí vykonávat manuální práci můžete vyrazit pouze s cestovním pojištěním. Pokud budete v zahraničí déle než 50 dní v roce, vyplatí se vám celoroční cestovní pojištění.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď

Cestování s dětmi a v těhotenství

  • FAQ - otázka

    Cestovní pojištění pro děti do 2 let je zdarma, nebo ho musím také platit?

    Dítě musí být pojištěné od narození, pojišťovny dávají na děti slevy. Každá pojišťovna nabízí různé výhodné rodinné balíčky. Např. AXA Assistance nabízí i rodinné pojištění platné pro cestování po celý rok.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Dítě musí být pojištěné od narození, pojišťovny dávají na děti slevy. Každá pojišťovna nabízí různé výhodné rodinné balíčky. Např. AXA Assistance nabízí i rodinné pojištění platné pro cestování po celý rok.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Co když moje dítě něco zničí? Vztahuje se na to cestovní pojištění?

    Ne, cestovní pojištění se vztahuje pouze na zdravotní péči. V případě, že máte obavu, že dítě může na dovolené něco zničit (může to být i promočená matrace v hotelu), sjednejte raději dítěti pojištění odpovědnosti. Zaplatíte sice o pár korun navíc, ale v případě škody můžete ušetřit tisíce.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Ne, cestovní pojištění se vztahuje pouze na zdravotní péči. V případě, že máte obavu, že dítě může na dovolené něco zničit (může to být i promočená matrace v hotelu), sjednejte raději dítěti pojištění odpovědnosti. Zaplatíte sice o pár korun navíc, ale v případě škody můžete ušetřit tisíce.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Já nebo moje dítě máme již uzavřené úrazové pojištění v rámci rizikového životního pojištění? Platí i při cestách do zahraničí?

    Ano, platí.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Ano, platí.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Od kolika let je nutné zařídit dítěti cestovní pojištění?

    Cestovní pojištění potřebuje dítě již od narození. Většina pojišťoven nabízí pojištění dětí výhodněji, nebo v rámci nějakého rodinného balíčku.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Cestovní pojištění potřebuje dítě již od narození. Většina pojišťoven nabízí pojištění dětí výhodněji, nebo v rámci nějakého rodinného balíčku.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Mám cestu do zahraničí raději zkonzultovat s gynekologem?

    Pojišťovny těhotným klientkám v pokročilejším stádiu těhotenství doporučují před cestou konzultaci s lékařem, aby se k plánované cestě vyjádřil - hlavně pokud jde o náročnější výpravu do vzdálených nebo exotických zemí.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Pojišťovny těhotným klientkám v pokročilejším stádiu těhotenství doporučují před cestou konzultaci s lékařem, aby se k plánované cestě vyjádřil - hlavně pokud jde o náročnější výpravu do vzdálených nebo exotických zemí.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Najdu na trhu cestovní pojištění, které kryje i náklady na porod a péči o novorozence?

    Některé pojišťovny nabízejí toto krytí ve formě připojištění. Uhradí náklady na porod a poporodní péči o novorozence (od jeho narození většinou do max. 3 měsíců věku dítěte) - to znamená zdravotní péč, která bezprostředně navazuje na porod bez přerušení kontinuity hospitalizace.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Některé pojišťovny nabízejí toto krytí ve formě připojištění. Uhradí náklady na porod a poporodní péči o novorozence (od jeho narození většinou do max. 3 měsíců věku dítěte) - to znamená zdravotní péč, která bezprostředně navazuje na porod bez přerušení kontinuity hospitalizace.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď

Komplikace po cestě

  • FAQ - otázka

    Zaplatí mi pojišťovna náhradu, když mi uletí letadlo mojí chybou?

    Ne - v případě, že se jedná o vaši chybu, pojišťovna vám zmeškaný let neproplatí.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Ne - v případě, že se jedná o vaši chybu, pojišťovna vám zmeškaný let neproplatí.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Zaplatí mi pojišťovna náhradu, když moje letadlo mělo zpoždění a ohrozilo to další navazující spoje a zaplacené cestovní služby?

    Mnoho pojišťoven vás pojistí pro případ zpoždění letu, ale většinou to platí jen na první let v řadě bez zohlednění navazujících spojů a služeb. Proto si pečlivě prostudujte podmínky. Mnohem úspěšnější budete přímo u letecké společností, na kterou se v tomto případě obraťte. Náhrady za zpožděné nebo zrušené lety upravuje přímo nařízení EU, ale jen pro letecké společnosti z Evropské Unie.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Mnoho pojišťoven vás pojistí pro případ zpoždění letu, ale většinou to platí jen na první let v řadě bez zohlednění navazujících spojů a služeb. Proto si pečlivě prostudujte podmínky. Mnohem úspěšnější budete přímo u letecké společností, na kterou se v tomto případě obraťte. Náhrady za zpožděné nebo zrušené lety upravuje přímo nařízení EU, ale jen pro letecké společnosti z Evropské Unie.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Co mám dělat, když se mi při cestě zničí kufr?

    Ideální je si před cestou sjednat pojištění zavazadel. Například pojišťovna Direct vám zavazadla pojistí na částku od 20 000 do 60 000 korun. Pokud pojištění nejste, nahlaste poškození u letecké společnosti - měla by vám dát kompenzaci.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Ideální je si před cestou sjednat pojištění zavazadel. Například pojišťovna Direct vám zavazadla pojistí na částku od 20 000 do 60 000 korun. Pokud pojištění nejste, nahlaste poškození u letecké společnosti - měla by vám dát kompenzaci.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď

Pro motoristy

  • FAQ - otázka

    Je výhodnější sjednat si pojištění motorky už tady v ČR, nebo to stačí až v zahraničí, když si ji tam budu půjčovat?

    Lepší je sjednat pojištění až v půjčovně na místě. Místní znají typická rizika pro danou destinaci a často mají pro turisty předpřipravené výhodné balíčky. Úplně nejlepší je sjednat si tzv. Full coverage, který je sice dražší, ale bez spoluúčasti. Bezkonkurenčně nejdražší je pojištění půjčené motorky nebo auta v USA, ale zase jsou půjčovny benevolentnější na různé škrábance a drobná poškození většinou neřeší.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Lepší je sjednat pojištění až v půjčovně na místě. Místní znají typická rizika pro danou destinaci a často mají pro turisty předpřipravené výhodné balíčky. Úplně nejlepší je sjednat si tzv. Full coverage, který je sice dražší, ale bez spoluúčasti. Bezkonkurenčně nejdražší je pojištění půjčené motorky nebo auta v USA, ale zase jsou půjčovny benevolentnější na různé škrábance a drobná poškození většinou neřeší.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Mohu si dát malé pivo před jízdou, když je v zemi, ve které jsem na dovolené, povolený limit?

    Pokud se zraníte a bude vám zjištěno jakékoliv množství alkoholu, tak vám pojišťovna může odmítnout plnění a nejspíš to i udělá. Povolený limit se týká země, ve které se pohybujete, ale české komerční pojišťovny se řídí českými zákony a ty alkohol nepovolují vůbec.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Pokud se zraníte a bude vám zjištěno jakékoliv množství alkoholu, tak vám pojišťovna může odmítnout plnění a nejspíš to i udělá. Povolený limit se týká země, ve které se pohybujete, ale české komerční pojišťovny se řídí českými zákony a ty alkohol nepovolují vůbec.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Nebude mi pro případné škody na motorce stačit pojištění odpovědnosti z cestovka, když kryje škody na zdraví i na majetku?

    Může vám stačit, ale obvykle jsou škody na vozidlech z půjčovny ve výlukách z pojistného plnění a pojišťovny nabízejí pro tyto účely separátní produkty, jako speciální pojištění vozidla z půjčovny. Vždy si proto pečlivě zkontrolujte, co u dané pojišťovny do pojištění odpovědnosti v zahraničí spadá.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Může vám stačit, ale obvykle jsou škody na vozidlech z půjčovny ve výlukách z pojistného plnění a pojišťovny nabízejí pro tyto účely separátní produkty, jako speciální pojištění vozidla z půjčovny. Vždy si proto pečlivě zkontrolujte, co u dané pojišťovny do pojištění odpovědnosti v zahraničí spadá.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    V případě, že budu mít nehodu v Chorvatsku, kde je povolen limit alkoholu 0,5 promile, nadýchám 0,4 promile a zraním se při té nehodě, jak bude postupovat pojišťovna?

    Z právního hlediska této země se vám nic nestane, ale pojišťovna neuznává žádnou toleranci alkoholu v krvi, protože se řídí eským zákonem. Každá pojišťovna tyto případy řeší individuálně, ale s největší pravděpodobností vám zdravotní péči hradit nebude z důvodu porušení pojistných podmínek.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Z právního hlediska této země se vám nic nestane, ale pojišťovna neuznává žádnou toleranci alkoholu v krvi, protože se řídí eským zákonem. Každá pojišťovna tyto případy řeší individuálně, ale s největší pravděpodobností vám zdravotní péči hradit nebude z důvodu porušení pojistných podmínek.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Když si půjčím auto v půjčovně a udělám na něm nějakou škodu, bude mě krýt pojištění odpovědnosti?

    V momentě, kdy uděláte něco se zapůjčeným vozidlem, vám může být pojištění odpovědnosti k ničemu, protože škoda na motorových vozidlech (ať už vlastních, nebo z půjčovny) bývá ve výlukách z pojistného plnění.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    V momentě, kdy uděláte něco se zapůjčeným vozidlem, vám může být pojištění odpovědnosti k ničemu, protože škoda na motorových vozidlech (ať už vlastních, nebo z půjčovny) bývá ve výlukách z pojistného plnění.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď

Ošetření v cizině

  • FAQ - otázka

    Musím si zaplatit v cizině poplatky u lékaře sám? A pak mi to pojišťovna proplatí?

    Vždy je nejlepší zavolat v první řadě na asistenční službu, kde vám poradí 24 hodin denně. Poradí vám, do jakého zařízení se máte dostavit, a rovnou se s nimi domluvíte na platbě. Každá pojišťovna má jiná pravidla, ale většinou je to tak, že nižší poplatek si zaplatíte rovnou a pojišťovna vám ho zpětně proplatí. U vyšších částek zajistí pojišťovna bezhotovostní převod, na kterém se domluví přímo se smluvním lékařským zařízením.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Vždy je nejlepší zavolat v první řadě na asistenční službu, kde vám poradí 24 hodin denně. Poradí vám, do jakého zařízení se máte dostavit, a rovnou se s nimi domluvíte na platbě. Každá pojišťovna má jiná pravidla, ale většinou je to tak, že nižší poplatek si zaplatíte rovnou a pojišťovna vám ho zpětně proplatí. U vyšších částek zajistí pojišťovna bezhotovostní převod, na kterém se domluví přímo se smluvním lékařským zařízením.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Co se stane, pokud dojde k velkému úrazu? Nemusím u sebe mít dostatek peněz. Ošetří mě?

    Pokud máte čas, je ideální nejdříve volat na asistenční službu své pojišťovny - číslo najdete na asistenční kartičce. Tu mějte vždy u sebe, například v obalu u telefonu. Pojišťovna vám doporučí vhodné smluvní zařízení. Při vyšších částkách se pojištovna domluví na bezhotovostní platbě s lékařským zařízením. Pokud na volání čas není, spojte se s pojišťovnou co nejdříve to půjde. Na asistenční lince jsou vám k dispozici 7 dní v týdnu 24 hodin denně. Pokud bude třeba uhradit některé poplatky v hotovosti, pečlivě si uschovejte všechny doklady a lékařské zprávy.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Pokud máte čas, je ideální nejdříve volat na asistenční službu své pojišťovny - číslo najdete na asistenční kartičce. Tu mějte vždy u sebe, například v obalu u telefonu. Pojišťovna vám doporučí vhodné smluvní zařízení. Při vyšších částkách se pojištovna domluví na bezhotovostní platbě s lékařským zařízením. Pokud na volání čas není, spojte se s pojišťovnou co nejdříve to půjde. Na asistenční lince jsou vám k dispozici 7 dní v týdnu 24 hodin denně. Pokud bude třeba uhradit některé poplatky v hotovosti, pečlivě si uschovejte všechny doklady a lékařské zprávy.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Jak mám postupovat, když potřebuji v zahraničí navštívit lékaře?

    Kontaktujte, prosím asistenční službu a řiďte se jejími pokyny. Asistenční služba je k dispozici nonstop, hovoří nejrozšířenějšími světovými jazyky, má k dispozici aktuální seznam našich smluvních lékařů a zdravotních zařízení, popř. může dát zdravotnímu zařízení garanci úhrady a podobně. Kontakt na asistenční službu naleznete na kartičce pojištěné osoby.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Kontaktujte, prosím asistenční službu a řiďte se jejími pokyny. Asistenční služba je k dispozici nonstop, hovoří nejrozšířenějšími světovými jazyky, má k dispozici aktuální seznam našich smluvních lékařů a zdravotních zařízení, popř. může dát zdravotnímu zařízení garanci úhrady a podobně. Kontakt na asistenční službu naleznete na kartičce pojištěné osoby.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Mohu navštívit jakéhokoliv lékaře nebo zdravotnické zařízení?

    Klienti by měli navštěvovat pouze smluvní lékaře a zdravotní zařízení, pokud se nejedná o akutní péči.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Klienti by měli navštěvovat pouze smluvní lékaře a zdravotní zařízení, pokud se nejedná o akutní péči.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Jsou ze zdravotnického pojištění cizinců hrazeny léky přímo klientovi?

    Léky si klient hradí v lékárně sám a následně žádá pojišťovnu o jejich proplacení, které je možné pouze v případě, že úhrada je vyšší než 100 korun.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Léky si klient hradí v lékárně sám a následně žádá pojišťovnu o jejich proplacení, které je možné pouze v případě, že úhrada je vyšší než 100 korun.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď

Hlášení škody a plnění (Na co mám nárok?)

  • FAQ - otázka

    Jak funguje asistenční služba?

    Asistenční služba vámi vybrané pojišťovny poskytuje nepřetržitou telefonickou pomoc 24 hodin denně pro případ tísňové situace, a to samozřejmě v českém jazyce. Kontakt na asistenční linku najdete na asistenční kartičce, která je součástí smlouvy a odchází e-mailem spolu s ostatními dokumenty po sjednání cestovního pojištění.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Asistenční služba vámi vybrané pojišťovny poskytuje nepřetržitou telefonickou pomoc 24 hodin denně pro případ tísňové situace, a to samozřejmě v českém jazyce. Kontakt na asistenční linku najdete na asistenční kartičce, která je součástí smlouvy a odchází e-mailem spolu s ostatními dokumenty po sjednání cestovního pojištění.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Kolik stojí hovor s asistenční službou, když jsem v zahraničí?

    Úvodní telefonát s asistenční službou lze maximálně zkrátit tím, že si připravíte telefonní číslo pro zpětné zavolání. Asistenční služba vás bude v dohodnuté době kontaktovat. Účet za telefonát si uschovejte, na jeho základě vám pojišťovna hovor proplatí, pokud je toto plnění součásti sjednaného připojištění. Některé pojišťovny nabízí i bezplatné linky.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Úvodní telefonát s asistenční službou lze maximálně zkrátit tím, že si připravíte telefonní číslo pro zpětné zavolání. Asistenční služba vás bude v dohodnuté době kontaktovat. Účet za telefonát si uschovejte, na jeho základě vám pojišťovna hovor proplatí, pokud je toto plnění součásti sjednaného připojištění. Některé pojišťovny nabízí i bezplatné linky.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Nevím si rady, pomůže mi Frenkee?

    Samozřejmě! V pracovní době (Po - Pá od 10:00 do 18. hodiny) vám na Frenkeeho lince +420 226 633 522 rádi zodpovíme veškeré dotazy a případně pomůžeme s uzavřením cestovního pojištění. Napsat nám můžete také na info@frenkee.cz.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Samozřejmě! V pracovní době (Po - Pá od 10:00 do 18. hodiny) vám na Frenkeeho lince +420 226 633 522 rádi zodpovíme veškeré dotazy a případně pomůžeme s uzavřením cestovního pojištění. Napsat nám můžete také na info@frenkee.cz.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Když mám cestovní pojištění a omylem poškodím v hotelu nábytek, mohu žádat po pojišťovně proplacení?

    Ne. Aby za vás mohla pojišťovna uhradit škodu vzniklou na majetku nebo cizí osobě, musíte mít pojištění odpovědnosti, které není součástí běžného cestovního pojištění. Myslete na to už ve chvíli, kdy se pojišťujete na cestu a žádejte k cestovnímu pojištění i pojištění odpovědnosti, případně další připojištění.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Ne. Aby za vás mohla pojišťovna uhradit škodu vzniklou na majetku nebo cizí osobě, musíte mít pojištění odpovědnosti, které není součástí běžného cestovního pojištění. Myslete na to už ve chvíli, kdy se pojišťujete na cestu a žádejte k cestovnímu pojištění i pojištění odpovědnosti, případně další připojištění.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď

AXA Assistance

  • FAQ - otázka

    Od kdy platí pojištění AXA Assistance?

    Pojištění AXA Assistance platí už 4 hodiny po provedení platby pojistného. Pokud tedy uzavíráte pojištění na poslední chvíli a zaplatíte ho např. v pravé poledne kartou, již o čtvrté odpoledne jste pod ochranou pojišťovny. Platit můžete také bankovním převodem, ale pozor - platba se většinou na účtu jiné banky objeví až druhý den.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Pojištění AXA Assistance platí už 4 hodiny po provedení platby pojistného. Pokud tedy uzavíráte pojištění na poslední chvíli a zaplatíte ho např. v pravé poledne kartou, již o čtvrté odpoledne jste pod ochranou pojišťovny. Platit můžete také bankovním převodem, ale pozor - platba se většinou na účtu jiné banky objeví až druhý den.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Kam se mohu pojistit?

    Kamkoliv budete chtít. Při uzavírání AXA Assistance obecně rozlišuje rozšířenou zónu "Evropa" (zahrnuje všechny evropské státy + Egypt, Izrael, Turecko, Tunisko, Gruzie, Kanárské ostrovy a Rusko včetně asijské části) a zónu "Svět", která pokrývá i zbývající destinace. Pokud s volbou váháte nebo si nejste jisti zařazením, není nic jednoduššího, než vybrat cíl přímo ze seznamu zemí. Pokud plánujete během své cesty navštívit více zemí, zvolte jako cíl vždy tu nejvzdálenější.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Kamkoliv budete chtít. Při uzavírání AXA Assistance obecně rozlišuje rozšířenou zónu "Evropa" (zahrnuje všechny evropské státy + Egypt, Izrael, Turecko, Tunisko, Gruzie, Kanárské ostrovy a Rusko včetně asijské části) a zónu "Svět", která pokrývá i zbývající destinace. Pokud s volbou váháte nebo si nejste jisti zařazením, není nic jednoduššího, než vybrat cíl přímo ze seznamu zemí. Pokud plánujete během své cesty navštívit více zemí, zvolte jako cíl vždy tu nejvzdálenější.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď

Pojišťovna Direct

  • FAQ - otázka

    Co dělat, když potřebuji ošetření na dovolené?

    Pokud se na svých cestách ocitnete v nesnázích, zavolejte na asistenční službu pojišťovny Direct - 291 291 291. Telefonní číslo máte uvedené také na vaší kartičce cestovního pojištění. Vyškolení zaměstnanci pojišťovny vám pomohou najít zdravotnické zařízení, kde po vás nebudou chtít hotovost. Pokud to není možné, náklady vám pojišťovna vyplatí zpětně až do výše limitu, který jste si zvolili. U Directu můžete mít limit neomezený.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Pokud se na svých cestách ocitnete v nesnázích, zavolejte na asistenční službu pojišťovny Direct - 291 291 291. Telefonní číslo máte uvedené také na vaší kartičce cestovního pojištění. Vyškolení zaměstnanci pojišťovny vám pomohou najít zdravotnické zařízení, kde po vás nebudou chtít hotovost. Pokud to není možné, náklady vám pojišťovna vyplatí zpětně až do výše limitu, který jste si zvolili. U Directu můžete mít limit neomezený.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Vztahuje se cestovní pojištění na zásah horské služby či záchranářů?

    Ano, v případě ohrožení zdraví nebo života zaplatí Direct i zásahy horské služby a záchranářů. V tomto případě je dobré myslet na dostatečně vysoký limit u léčebných výloh.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Ano, v případě ohrožení zdraví nebo života zaplatí Direct i zásahy horské služby a záchranářů. V tomto případě je dobré myslet na dostatečně vysoký limit u léčebných výloh.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď

Cestování do Thajska

  • FAQ - otázka

    Co si přibalit do lékárničky, když jedu do Thajska?

    Náplasti, dezinfekci, antibakteriální gel, léky proti průjmu a repelent. Samozřejmě neuškodí ani panáček něčeho ostřejšího po každém trochu podezřelém jídle.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Náplasti, dezinfekci, antibakteriální gel, léky proti průjmu a repelent. Samozřejmě neuškodí ani panáček něčeho ostřejšího po každém trochu podezřelém jídle.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Jak předcházet zdravotním problémům v Thajsku?

    Pijte jen balenou vodu a používejte ji i k omývání potravin a čištění zubů. Dávejte si nápoje bez ledu, protože ten může být z kontaminované vody. Jezte jen ovoce, které jde oloupat.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Pijte jen balenou vodu a používejte ji i k omývání potravin a čištění zubů. Dávejte si nápoje bez ledu, protože ten může být z kontaminované vody. Jezte jen ovoce, které jde oloupat.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420 226 633 522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
Stačí zadat svůj e-mail
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů