Hledáte pojištění?

Spočítat pojištění

Pojištění auta Direct: Co pojišťovna nabízí

Pojišťovna Direct nabízí povinné ručení a havarijní pojištění ve speciálních balíčcích. Je možné tato autopojištění sjednat samostatně, nebo k povinnému ručení Direct havarijní pojištění rovnou připojit.

Povinné ručení Direct si můžete sjednat ve 3 variantách:

  • Mám to nejnutnější
  • Vždycky dojedu
  • Mám tam všechno

Povinné ručení Direct: Mám to nejnutnější

Limit pojistného krytí: 50 mil. Kč pro škody na majetku a 50 mil. Kč pro újmy vzniklé ublížením na zdraví nebo usmrcením.

Povinné ručení Direct v balíčku Mám to nejnutnější dále zahrnuje:

  • Právní konzultaci zdarma.
  • Asistenční služby: základní asistenční služby do pojistného limitu 2 tis. Kč, asistenční služby v Evropě.

Frenkee box
Pokud vozidlo nejede z důvodu poruchy, tak ti základní asistenční služba nepomůže. V takovém případě totiž musíš mít sjednanou asistenční službu v případě poruchy.

Povinné ručení Direct: Vždycky dojedu

Limit pojistného krytí: 100 mil. Kč pro škody na majetku a 100 mil. Kč pro újmy vzniklé ublížením na zdraví nebo usmrcením.

Povinné ručení Direct v balíčku Vždycky dojedu dále zahrnuje:

  • Právní konzultaci zdarma.
  • Asistenční služby: základní asistenční služby do pojistného limitu 4 tis. Kč, náhradní vozidlo na 3 dny, asistenční služby v Evropě, asistenční služby v případě poruchy vozu, pojištění drobných závad až do pojistného limitu 3 tis. Kč (např. zlomený klíč v zámku, špatné palivo v nádrži).

V ceně balíčku povinného ručení Vždycky dojedu jsou následující připojištění:

  • Pojištění skel: do limitu 10 tis. Kč.

Povinné ručení Direct: Mám tam všechno

Limit pojistného krytí: 250 mil. Kč pro škody na majetku a 250 mil. Kč pro újmy vzniklé ublížením na zdraví nebo usmrcením.

Povinné ručení Direct v balíčku Mám tam všechno dále zahrnuje:

  • Právní konzultaci zdarma.
  • Asistenční služby: základní asistenční služby do pojistného limitu 5 tis. Kč, náhradní vozidlo na 10 dnů, asistenční služby v Evropě, asistenční služby v případě poruchy vozu, pojištění drobných závad až do pojistného limitu 3 tis. Kč (např. zlomený klíč v zámku, špatné palivo v nádrži).

V ceně balíčku povinného ručení Mám tam všechno jsou následující připojištění:

  • Pojištění skel: do limitu 10 tis. Kč.

V rámci jednotlivých balíčků povinného ručení Direct si můžete připlatit za následující položky (pokud není daná varianta součástí balíčku):

  • Limit pojistného krytí až do částky 250 mil. Kč.
  • Limit základní asistence až do částky 20 tis. Kč.
  • Náhradní vozidlo až na 10 dnů.
  • Asistence při poruše vozu.
  • Pojištění drobných závad.

Povinné ručení Direct: Možná připojištění

V rámci povinného ručení Direct můžete vybírat také z bohaté nabídky doplňkových pojištění:

  • Pojištění skel: pojistný limit 5 až 100 tis. Kč.
  • Pojištění zavazadel: pojistný limit 5 až 100 tis. Kč.
  • Úrazové pojištění řidiče a cestujících: pojistný limit 100 tis. Kč až 1 mil. Kč.
  • Úrazové pojištění řidiče: pojistný limit 100 tis. Kč až 1 mil. Kč.
  • Pojištění v případě smrti obou rodičů ve vozidle: pokud při nehodě zemřou oba rodiče, pojišťovna Direct vyplatí 5 mil. Kč společným nezletilým dětem.
  • Garance ceny pojištění na 3 roky.

Frenkee box
Zaujalo tě povinné ručení Direct? Se mnou si ho sjednáš během okamžiku.

Havarijní pojištění Direct

U pojišťovny Direct si můžete sjednat havarijní pojištění jako doplněk k povinnému ručení, nebo také samostatně. Na výběr máte ze 3 balíčků (názvy jsou stejné jako u povinného ručení):

  • Mám to nejnutnější
  • Vždycky dojedu
  • Mám tam všechno

Všechny varianty havarijního pojištění Direct platí na území Evropy a Turecka. Výše spoluúčasti je automaticky nastavena na 5 % (minimálně 5 tis. Kč), ale můžete ji upravit.

Frenkee box
Víš, že u havarijního pojištění Direct můžeš sám zvolit výši spoluúčasti, a to od 1 % (min. 1 tis. Kč) až do 15 % (min. 15 tis. Kč)?

Havarijní pojištění Direct: Mám to nejnutnější

Havarijní pojištění Direct Mám to nejnutnější kryje následující:

  • Dopravní nehoda: pojistný limit 20 tis. Kč.
  • Střet a poškození zvířaty: pojistný limit 20 tis. Kč.
  • Odcizení a vandalismus: pojistný limit až do hodnoty vozidla.
  • Přírodní nebezpečí: pojistný limit 20 tis. Kč.

Asistenční služby v rámci balíčku havarijního pojištění Direct Mám to nejnutnější:

  • Základní asistence (platí pouze pro případ dopravní nehody a ne poruchy) do 2 tis. Kč.
  • Asistence v Evropě.

Havarijní pojištění Direct: Vždycky dojedu

  • Dopravní nehoda: pojistný limit 100 tis. Kč.
  • Střet a poškození zvířaty: pojistný limit 100 tis. Kč.
  • Odcizení a vandalismus: pojistný limit až do hodnoty vozidla.
  • Přírodní nebezpečí: pojistný limit 50 tis. Kč.
  • Pojištění skel: pojistný limit 10 tis. Kč.

Asistenční služby v rámci balíčku havarijního pojištění Direct Vždycky dojedu:

  • Základní asistence do 4 tis. Kč.
  • Náhradní vozidlo až na 3 dny.
  • Asistence v Evropě.
  • Asistence při poruše vozu.
  • Drobné závady až do 3 tis. Kč.

Frenkee box
Chceš, aby havarijní pojištění krylo třeba i zlomený klíč v zámku nebo vybitou baterii? Pak vyber připojištění drobných závad.

Havarijní pojištění Direct: Mám tam všechno

  • Dopravní nehoda: pojistný limit až do hodnoty vozidla.
  • Střet a poškození zvířaty: pojistný limit až do hodnoty vozidla.
  • Odcizení a vandalismus: pojistný limit až do hodnoty vozidla.
  • Přírodní nebezpečí: pojistný limit až do hodnoty vozidla.
  • Pojištění skel: pojistný limit 10 tis. Kč.

Asistenční služby v rámci balíčku havarijního pojištění Direct Mám tam všechno:

  • Základní asistence do 5 tis. Kč.
  • Náhradní vozidlo až na 10 dnů.
  • Asistence v Evropě.
  • Asistence při poruše vozu.
  • Drobné závady až do 3 tis. Kč.

Havarijní pojištění Direct: Možná připojištění

Výši jednotlivých složek havarijního pojištění můžete přizpůsobit svým představám, nebo je třeba z havarijního pojištění zcela vyloučit. Záleží jen na vás.

  • Dopravní nehoda: pojistný limit od 20 tis. Kč až do celkové hodnoty vozidla.
  • Střet a poškození zvířaty: pojistný limit od 20 tis. Kč až do celkové hodnoty vozidla.
  • Odcizení a vandalismus: pojistný limit od 20 tis. Kč až do celkové hodnoty vozidla.
  • Přírodní nebezpečí: pojistný limit od 20 tis. Kč až do celkové hodnoty vozidla.
  • Pojištění skel: pojistný limit od 5 do 100 tis. Kč.
  • Územní rozsah: havarijní pojištění Direct automaticky platí na území Evropy a Turecka, ale máte možnost zvolit pojistné krytí také pouze v rámci ČR.

Frenkee box
Jezdíš jen v ČR? U havarijního pojištění Direct můžeš zvolit územní krytí pouze pro ČR, a zaplatíš tak méně.

  • Výše spoluúčasti: také výši spoluúčasti je možné upravit. Na výběr máte ze spoluúčasti v rozmezí 1 % (min. 1 tis. Kč) až 15 % (min. 15 tis. Kč).
  • Připojištění asistenčních služeb: v rámci asistenčních služeb můžete upravit výši pojistného limitu nebo přidat dané připojištění.
    • Základní asistence: pojistný limit 2 až 10 tis. Kč.
    • Náhradní vozidlo (pouze v případě dopravní nehody): od 3 do 10 dnů.
    • Asistence v Evropě: v rámci připojištění můžete v zahraničí čerpat dvojnásobný pojistný limit, který máte nastavený pro základní asistenci.
    • Asistence při poruše vozu.
    • Drobné závady až do 3 tis. Kč.
  • Pojištění GAP

Frenkee box
Zvažuješ havarijní pojištění Direct? Rád ti poradím a najdu pro tebe to nejlevnější havarijní pojištění.

Pokud vás zajímá, jak je na tom havarijní pojištění Direct v porovnání s ostatními pojišťovnami, pak si přečtěte našeho průvodce, který srovnává havarijní pojištění.

Pojištění auta Direct: Výhody

  • Můžete snadno přizpůsobit výši pojistného limitu. V základní variantě povinného ručení je pojistný limit nastaven na 50 mil. Kč (zákonná povinnost je přitom pouze 35 mil. Kč). Limit navíc můžete navýšit až na 250 mil. Kč. Stejným způsobem můžete upravit výši pojistného limitu také u havarijního pojištění.
  • Nabízí autopojištění pro osobní auta, motocykly, užitkové vozy do 3,5 t i přívěsy.
  • Nízká cena. Platíte jen to, co opravdu chcete.
  • Uznává bonus za bezeškodní průběh od České kanceláře pojistitelů, a to až do výše 50 %.
  • Rychlé sjednání z pohodlí domova. Pokud znáte registrační značku vozidla (SPZ), pak se zbývající informace k vozidlu automaticky doplní.
  • Nabízí pojištění auta ručení pro historická vozidla (veterány).
  • Můžete si sjednat povinné ručení a havarijní pojištění společně.
  • Předem jasně víte, na co se která varianta pojištění vztahuje a jaké jsou pojistné limity.
  • U havarijního pojištění můžete jednoduše upravit výši spoluúčasti. Nejnižší spoluúčast může být 1 % (min. 1 tis. Kč) a nejvyšší pak 15 % (min. 15 tis. Kč).
  • Již základní varianta havarijního pojištění kryje v případě zaviněné dopravní nehody a odcizení.
  • V rámci povinného ručení nabízí bezplatné asistenční služby v ČR a zahraničí. Týká se i případů, kdy jste viníkem dopravní nehody. Pojišťovna Direct proplatí (v ČR do 2 tis. Kč a v zahraničí dvojnásobek) příjezd a práci mechanika, vyproštění vozidla nebo třeba odtah, pokud je vaše vozidlo nepojízdné.
  • Pokud jezdíte jen v ČR, pak můžete u havarijního pojištění zvolit asistenční služby pouze pro ČR a snížit tak cenu pojištění.
  • Právní konzultace v případě nehody zdarma. V případě, že vás (případně další osoby ve vašem autě) někdo zraní, můžete zdarma kontaktovat pojišťovnu Direct a získat radu ohledně dalšího postupu. Služby můžete využít i pokud někoho zraníte vy sami nebo pokud vás někdo zranil během jízdy na kole nebo chůzi.
  • U vyšších variant povinného ručení Direct navíc získáte zdarma asistenci při poruše vozidla.
  • Široká nabídka připojištění v rámci povinného ručení. Pojišťovna Direct pojistí třeba střešní skla nebo zavazadla ve střešním boxu, zavazadlovém prostoru nebo na sedadlech. Zvolit můžete i připojištění pro garanci ceny povinného ručení. Cena pojištění tak bude stejná po 3 roky.
  • Nepřetržitá asistenční služba. Asistenční službu pojišťovny Direct můžete kontaktovat non-stop, a to na telefonním čísle + 420 291 291 291, které si snadno zapamatujete.

Co dělat v případě škodní události u pojišťovny Direct

Pokud došlo k dopravní nehodě, pak postupujte následujícím způsobem:

  • Zachovejte klid a myslete na svou bezpečnost.
  • Zastavte vozidlo a snažte se zabezpečit místo nehody.
  • Poskytněte první pomoc, pokud došlo ke zranění. 
  • Zavolejte záchrannou službu, policii, případně hasiče.
  • Pokud není nutné volat policii, pak se snažte z různých úhlů nafotit místo dopravní nehody a poškození vozidel.
  • Spolu s dalšími účastníky dopravní nehody pečlivě vyplňte záznam o dopravní nehodě.
  • Vyplněný záznam o dopravní nehodě pak všichni podepište.

Policii nemusíte volat vždy. Přečtěte si, jak postupovat v případě dopravní nehody.

Non-stop linka +420 291 291 291 je vám k dispozici, pokud je vaše vozidlo nepojízdné a potřebujete odtáhnout. Nebo v případě, že potřebujete využít další asistenční služby.

Při hlášení škody u pojištění auta Direct si připravte následující údaje:

  • Číslo pojistné smlouvy, které se škoda týká.
  • Informaci, kde a kdy se škoda stala.
  • Stručný popis toho, jak došlo k pojistné události.
  • Registrační značku vozidla, na které se vztahuje autopojištění.
  • Identifikační údaje osob, kteří se dopravní nehody účastnili (řidiči poškozených vozidel, svědci dopravní nehody, poškozené třetí osoby).
  • Pokud hlásíte škodu jako poškozený, tak si připravte také číslo bankovního účtu, na který má být zasláno pojistné plnění.

Veškeré potřebné formuláře najdete přímo na webových stránkách pojišťovny Direct.

Dále bude nutné doložit kopie následujících dokumentů:

  • Velký technický průkaz (osvědčení o registraci vozidla).
  • Řidičský průkaz řidiče, který zavinil dopravní nehodu.
  • Plnou moc k řešení pojistné události (pokud ji neřešíte osobně, ale v zastoupení).
  • Fotografie, videa z místa dopravní nehody, v případě, že je máte k dispozici.

Škodní událost v rámci povinného ručení Direct můžete nahlásit:

  • online

Vzniklou škodu můžete nahlásit z pohodlí domova, prostřednictvím online formuláře, který najdete přímo na webových stránkách pojišťovny Direct.

  • telefonicky

Škodní událost je možné nahlásit i telefonicky, a to na čísle 270 270 777. Operátor je vám na této lince k dispozici od pondělí do pátku od 8 do 18 hodin.

  • osobně na pobočce

Pokud dáváte přednost osobnímu kontaktu, tak navštivte pobočku pojišťovny Direct.

  • písemně

Pojišťovnu Direct můžete kontaktovat také na adrese:

Direct pojišťovna, a.s.

Nové sady 996/25

602 00 Brno

Přečtěte si také průvodce, které porovnávají nabídky povinného ručení a havarijního pojištění.

Často se ptáte

  • FAQ - otázka

    Co je havarijní pojištění a co kryje?

    Havarijní pojištění vás chrání před náklady na opravu škod na vašem vlastním vozidle, které vznikly v důsledku havárie (střetu, pádu nebo nárazu vozidla) v silničním provozu. Některé pojišťovny pod havarijní pojištění zahrnují i škody vzniklé v důsledku odcizení vozidla, vandalismu, působení přírodních živlů nebo poškození zvířetem. Vždy se vztahuje jen na situace, které jsou uvedeny v pojistné smlouvě.
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Co nekryje havarijní pojištění?

    Havarijní pojištění nekryje rizika, proti kterým nemáte sjednané pojištění. Ke škodě nesmí dojít úmyslně nebo porušením zákona. Dále nekryje škody vzniklé v souvislosti s konzumací alkoholu nebo jiných návykových látek, při závodech, při válce (terostistických útocích, působení jaderné, chemické nebo biologické kontaminace), při provozu vozidla, které není způsobilé pro jízdu na pozemních komunikacích nebo nesprávnou manipulací věcí ve vozidle.
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Co je pojištění GAP?

    GAP je možné přeložit jako garantovanou ochranu majetku. Používá se u havarijního pojištění u nových vozidel. S pojištěním GAP můžete zastavit snižování ceny vozidla na 3 roky. V případě škody vám pojištění GAP uhradí rozdíl mezi cenou v době sjednání pojištění a cenou vozidla v době škody.
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Po zaviněné dopravní nehodě mám poškozenou kapotu a přední sklo a mám u pojišťovny Direct sjednané připojištění na skla. Mohu zažádat o opravu v rámci povinného ručení u Directu?

    To nebude možné. Připojištění pro skla v rámci povinného ručení platí u Directu jen pro případy, kdy bylo poškozeno pouze sklo. Typickým příkladem, kdy by úhrada byla možná je poškození skla letícím kamínkem.
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Na jak dlouho si mohu sjednat povinné ručení u Directu?

    Povinné ručení u pojišťovny Direct můžete sjednat buď na dobu neurčitou, nebo dobu určitou, a to v délce 30 dní až 1 kalendářní rok.
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Nabízí pojišťovna Direct povinné ručení pro historická vozidla (veterány)?

    Ano, veterány pojišťuje.
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Poskytne mi Direct náhradní vozidlo, pokud způsobím dopravní nehodu?

    Ne, je to možné pouze pokud máte sjednané připojištění pro náhradní vozidlo.
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Mohu si v rámci povinného ručení u Directu připlatit za pojištění pro škody způsobené vandalismem?

    Ne, pojištění pro případ škody způsobené vandalismem nabízí Direct pouze v rámci havarijního pojištění.
    FAQ - odpověď

Hledáte pojištění?

Spočítat pojištění
Stačí zadat svůj e-mail.
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Chráněno službou reCAPTCHA. Ochrana soukromí - Smluvní podmínky