Mobilní aplikace

Pojištění auta Direct

Hledáš povinné ručení ve kterém se snadno vyznáš a navíc za něj nezaplatíš zbytečně moc? Vyzkoušej povinné ručení Direct, které kryje škody až do 250 mil. Kč.

V průvodci naleznete

Hledáte pojištění?

Spočítat pojištění

Pojištění auta Direct: Co pojišťovna nabízí

Pojišťovna Direct nabízí povinné ručení a havarijní pojištění samostatně, nebo si můžete sami vytvořit variantu, která kombinuje oba druhy pojištění.

Při výběru povinného ručení nejprve zvolíte:

  • Výši pojistného limitu: limit pojistného krytí nastavíte v rozpětí od 50 do 250 mil. Kč.

Povinné ručení Direct: Možná připojištění

Po výběru pojistného limitu povinného ručení je možné přidat následující připojištění:

  • Pojištění nezaviněné dopravní nehody: ochrání vás v případě, že vám někdo způsobí škodu. Pojišťovna Direct vyřeší vše potřebné s pojišťovnou viníka dopravní nehody. Připojištění platí v celé Evropě.
  • Pojištění skel: v rámci připojištění zvolíte pojistný limit pro jednu nehodu, a to v rozmezí od 5 do 100 tis. Kč. V prvních třech měsících po sjednání pojištění platíte spoluúčast 50 %. Spoluúčast vám u Directu odpustí, pokud se jedná o zcela nové vozidlo, po sjednání pojištění jste absolvovali prohlídku ve smluvním servisu nebo jste do pojišťovny zaslali aktuální fotografie vozidla a ty byly schváleny.
  • Úrazové pojištění řidiče a ostatních cestujících: pojištění můžete zvolit pouze pro řidiče nebo pro celou posádku vozidla. Pojistný limit je možné nastavit v rozpětí od 100 tis. Kč do 1 mil. Kč.
  • Pojištění zavazadel a dětských sedaček: pojistný limit se pohybuje v rozmezí od 5 do 100 tis. Kč. Spoluúčast je automaticky nastavena na 500 Kč.

  • Pojištění smrti obou rodičů: vztahuje se na nezletilé děti. Pojišťovna Direct v případě smrtelné nehody obou rodičů vyplatí částku 5 mil. Kč.
  • Rozšířené asistenční služby (totožné balíčky asistenčních služeb si můžete sjednat i v rámci havarijního pojištění). Veškeré asistenční služby nabízejí připojištění náhradního vozidla. Následující nabídka asistenčních služeb se vztahuje jen na vozidla do 3,5 tuny.
    • Asistence S: základní balíček asistenčních služeb, který je automaticky součástí smlouvy. Je vhodný pro ty, kteří jezdí především v blízkosti domova, protože zahrnuje nižší pojistné limity. Je možné sjednat připojištění pro případ poruchy.

  • Asistence M: nabízí vyšší pojistné limity a automaticky vás chrání i v případě poruchy.
  • Asistence L: chrání vás v případě nehody, poruchy i drobných závad.
  • Asistence XL: rovněž vás ochrání v v případě nehody, poruchy i drobných závad. Zahrnuje stejné služby jako předchozí balíček. Nabízí ale neomezené krytí, a to v ČR i v zahraničí.

Povinné ručení můžete rozšířit o havarijní pojištění. V nabídce najdete:

  • Pojištění pro případ dopravní nehody: pojistný limit lze nastavit v rozpětí od 20 do 100 tis. Kč nebo pojistit hodnotu vozidla.
  • Pojištění pro případ poškození zvířetem: pojistný limit můžete zvolit v rozpětí od 20 do 100 tis. Kč nebo pojistit hodnotu vozidla.
  • Pojištění pro případ odcizení a vandalismu: výsledná cena pojištění závisí na zabezpečení vozidla (např. značení skel, mechanické zabezpečení řadicí páky). Pojistný limit je možné nastavit v rozmezí od 20 do 100 tis. Kč nebo pojistit hodnotu vozidla.
  • Pojištění pro případ přírodních nebezpečí: pojistný limit se opět pohybuje v rozpětí od 20 do 100 tis. Kč nebo můžete pojistit hodnotu vozidla.

Havarijní pojištění Direct

Stejně jako povinné ručení, tak i havarijní pojištění si nově u pojišťovny Direct sjednáte přesně na míru. Jednoduše zvolíte:

Územní platnost: pouze ČR, nebo Evropa.

  • Spoluúčast: v rozmezí od 3 % (minimálně 3 tis. Kč) až do 20 % (minimálně 20 tis. Kč).

Následně vyberete rizika, proti kterým se chcete chránit (stejná pojištění je možné připojit také k povinnému ručení):

  • Pojištění pro případ dopravní nehody
  • Pojištění pro případ poškození vozidla zvířetem
  • Pojištění pro případ odcizení vozidla a vandalismu
  • Pojištění pro případ přírodních nebezpečí

Pro nová auta (mladší 5 let) nabízí Direct speciální balíčky havarijního pojištění Zlevňující havarijko a Havarijko na kupní cenu nového auta. Při výběru Zlevňujícího havarijka vám pojišťovna každý rok poskytne slevu ve výši 7 %. Pojištění se vztahuje na všechna výše zmíněná rizika a platí až do výše hodnoty vozidla v okamžiku nehody. Zlevňování probíhá až do 6 let stáří vozidla, ale jen pro roky, kdy jste nezavinili dopravní nehodu. Balíček Havarijko za kupní cenu platí 3 roky od uzavření smlouvy. Vztahuje se rovněž rovněž na všechna pojistná rizika. V případě totální škody nebo krádeže vám pojišťovna proplatí částku, za kterou jste vozidlo koupili.

Havarijní pojištění Direct: Možná připojištění

K havarijnímu pojištění od Directu si, stejně jako k povinnému ručení, můžete sjednat tato připojištění:

  • Pojištění nezaviněné nehody
  • Pojištění skel
  • Úrazové pojištění řidiče a cestujících
  • Pojištění zavazadel a dětských sedaček
  • Pojištění smrti obou rodičů ve vozidle
  • Rozšířené asistenční služby

Pokud vás zajímá, jak je na tom havarijní pojištění Direct v porovnání s ostatními pojišťovnami, pak si přečtěte našeho průvodce, který srovnává havarijní pojištění.

Pojištění auta Direct: Výhody

  • Můžete snadno přizpůsobit výši pojistného limitu. Nejnižší pojistný limit je na nastaven na 50 mil. Kč (zákonná povinnost je přitom pouze 35 mil. Kč). Limit navíc můžete navýšit až na 250 mil. Kč. Stejným způsobem můžete upravit výši pojistného limitu také u havarijního pojištění.
  • Nabízí autopojištění pro osobní auta, motocykly, užitkové vozy do 3,5 t i přívěsy.
  • Nízká cena. Platíte jen to, co opravdu chcete.
  • Uznává bonus za bezeškodní průběh od České kanceláře pojistitelů. Výsledná sleva je vypočítána individuálně pro každého klienta.
  • Rychlé sjednání z pohodlí domova. Pokud znáte registrační značku vozidla (SPZ), pak se zbývající informace k vozidlu automaticky doplní.
  • Nabízí pojištění auta ručení pro historická vozidla (veterány).
  • Můžete si sjednat povinné ručení a havarijní pojištění společně.
  • Předem jasně víte, na co se pojištění vztahuje.
  • U havarijního pojištění můžete jednoduše upravit výši spoluúčasti. Nejnižší spoluúčast může být 3 % (min. 3 tis. Kč) a nejvyšší pak 15 % (min. 15 tis. Kč).
  • V rámci povinného ručení nabízí bezplatné asistenční služby v ČR a zahraničí. Pojišťovna Direct proplatí (v ČR do 3 tis. Kč a v zahraničí dvojnásobek) příjezd a práci mechanika, vyproštění vozidla nebo třeba odtah (pouze v ČR), pokud je vaše vozidlo nepojízdné.
  • Pokud jezdíte jen v ČR, pak můžete u havarijního pojištění zvolit asistenční služby pouze pro ČR a snížit tak cenu pojištění.
  • Obecná právní konzultace v případě nehody zdarma.
  • Široká nabídka připojištění v rámci povinného ručení i havarijního pojištění. Pojišťovna Direct pojistí třeba střešní skla nebo zavazadla ve střešním boxu nebo zavazadlovém prostoru. 
  • Nepřetržitá asistenční služba. Asistenční službu pojišťovny Direct můžete kontaktovat non-stop, a to na telefonním čísle + 420 291 291 291, které si snadno zapamatujete.

Co dělat v případě škodní události u pojišťovny Direct

Pokud došlo k dopravní nehodě, pak postupujte následujícím způsobem:

  • Zachovejte klid a myslete na svou bezpečnost.
  • Zastavte vozidlo a snažte se zabezpečit místo nehody.
  • Poskytněte první pomoc, pokud došlo ke zranění. 
  • Zavolejte záchrannou službu, policii, případně hasiče.
  • Pokud není nutné volat policii, pak se snažte z různých úhlů nafotit místo dopravní nehody a poškození vozidel.
  • Spolu s dalšími účastníky dopravní nehody pečlivě vyplňte záznam o dopravní nehodě.
  • Vyplněný záznam o dopravní nehodě pak všichni podepište.

Policii nemusíte volat vždy. Přečtěte si, jak postupovat v případě dopravní nehody.

Non-stop linka +420 291 291 291 je vám k dispozici, pokud je vaše vozidlo nepojízdné a potřebujete odtáhnout. Nebo v případě, že potřebujete využít další asistenční služby.

Při hlášení škody u pojištění auta Direct si připravte následující údaje:

  • Číslo pojistné smlouvy, které se škoda týká.
  • Informaci, kde a kdy se škoda stala.
  • Stručný popis toho, jak došlo k pojistné události.
  • Registrační značku vozidla, na které se vztahuje autopojištění.
  • Identifikační údaje osob, kteří se dopravní nehody účastnili (řidiči poškozených vozidel, svědci dopravní nehody, poškozené třetí osoby).
  • Pokud hlásíte škodu jako poškozený, tak si připravte také číslo bankovního účtu, na který má být zasláno pojistné plnění.

Veškeré potřebné formuláře najdete přímo na webových stránkách pojišťovny Direct.

Dále bude nutné doložit kopie následujících dokumentů:

  • Velký technický průkaz (osvědčení o registraci vozidla).
  • Řidičský průkaz řidiče, který zavinil dopravní nehodu.
  • Plnou moc k řešení pojistné události (pokud ji neřešíte osobně, ale v zastoupení).
  • Fotografie, videa z místa dopravní nehody, v případě, že je máte k dispozici.

Škodní událost v rámci povinného ručení Direct můžete nahlásit:

  • online

Vzniklou škodu můžete nahlásit z pohodlí domova, prostřednictvím online formuláře, který najdete přímo na webových stránkách pojišťovny Direct.

  • telefonicky

Škodní událost je možné nahlásit i telefonicky, a to na čísle 270 270 777. Operátor je vám na této lince k dispozici od pondělí do pátku od 8 do 19 hodin.

  • osobně na pobočce

Pokud dáváte přednost osobnímu kontaktu, tak navštivte pobočku pojišťovny Direct.

  • písemně

Pojišťovnu Direct můžete kontaktovat také na adrese:

Direct pojišťovna, a.s.

Nové sady 996/25

602 00 Brno

Přečtěte si také průvodce, které porovnávají nabídky povinného ručení a havarijního pojištění.

Často se ptáte

  • Co je havarijní pojištění a co kryje?
    Zobrazit odpověď
    Co je havarijní pojištění a co kryje?
  • Co nekryje havarijní pojištění?
    Zobrazit odpověď
    Co nekryje havarijní pojištění?
  • Co je pojištění GAP?
    Zobrazit odpověď
    Co je pojištění GAP?
  • Po zaviněné dopravní nehodě mám poškozenou kapotu a přední sklo a mám u pojišťovny Direct sjednané připojištění na skla. Mohu zažádat o opravu v rámci povinného ručení u Directu?
    Zobrazit odpověď
    Po zaviněné dopravní nehodě mám poškozenou kapotu a přední sklo a mám u pojišťovny Direct sjednané připojištění na skla. Mohu zažádat o opravu v rámci povinného ručení u Directu?
  • Na jak dlouho si mohu sjednat povinné ručení u Directu?
    Zobrazit odpověď
    Na jak dlouho si mohu sjednat povinné ručení u Directu?
  • Nabízí pojišťovna Direct povinné ručení pro historická vozidla (veterány)?
    Zobrazit odpověď
    Nabízí pojišťovna Direct povinné ručení pro historická vozidla (veterány)?
  • Poskytne mi Direct náhradní vozidlo, pokud způsobím dopravní nehodu?
    Zobrazit odpověď
    Poskytne mi Direct náhradní vozidlo, pokud způsobím dopravní nehodu?
  • Mohu si v rámci povinného ručení u Directu připlatit za pojištění pro škody způsobené vandalismem?
    Zobrazit odpověď
    Mohu si v rámci povinného ručení u Directu připlatit za pojištění pro škody způsobené vandalismem?
  • Jaké balíčky asistenčních služeb nabízí Direct pro vozidla nad 3,5 tuny?
    Zobrazit odpověď
    Jaké balíčky asistenčních služeb nabízí Direct pro vozidla nad 3,5 tuny?

Příběhy, které bolí tělo i peněženku

Jana Střesková, 46 let, překousané kabely od kun

Jana bydlí v malé vesnici v jižních Čechách. K lesu to má asi 200 m. Když si pojišťovala vozidlo, tak chtěla co nejlevnější pojištění a nebrala v úvahu místo, kde běžně vozidlo přes noc parkuje. Pojištění si sjednávala v létě a několik měsíců bylo vše bez problémů. Problém přišel, když se začalo na podzim ochlazovat. Když Jana večer přijela z práce domů, tak teplo motoru přitahovalo zvěř, která do motoru vlezla a překousala kabely. Při první opravě se povedlo zničit lehce jen jeden kabel a oprava stála 2 500 Kč. O 14 dní později ale zvířátka “zaúřadovala” a překousala kabelů víc. Oprava už stála téměř 12 000 Kč. Za cenu oprav by Jana přitom měla stávající pojištění rozšířené o připojištění poškození vozu zvířetem na 2 roky. Vyplatí se proto přemýšlet o možných rizicích a na pojištění nešetřit.

Znám mnoho příběhů špatně pojištěných cestovatelů, kterým se dovolená prodražila o pořádný balík. Pomůžu vám, abyste se nestali jedním z nich.

Hledáte pojištění?

Spočítat pojištění

Frenkee aplikace hlídá smlouvy a lepší podmínky za vás

Frenkee aplikace hlídá smlouvy a lepší podmínky za vás

  • Ušetří v průměru 2 800 Kč na smlouvu
  • Každý den kontroluje ceny, podmínky a sazby na trhu...
Více o aplikaci
  • Průměrné 
    hodnocení:
  • 5.0