Hledáte pojištění?

Spočítat pojištění

1. Proč by si Frenkeeho zákazník měl pro pojištění na cesty vybrat zrovna Colonnade?

AXA je světoznámý brand s povědomím o značce po celém světě – doktoři nás jednoduše znají a mají s námi dobrou zkušenost. Naší devizou je také široká síť smluvních zdravotních zařízení po celém světě, takže můžete říct, že máme nejlepší cestovní pojištění na trhu v poměru kvalita a cena. 

2. Jaké jsou zásadní rozdíly v jednotlivých balíčcích a proč by si měl zákazník vybrat ten nejdražší?

Rozdíly napříč všemi balíčky spočívají ve výši limitů plnění u léčebných výloh a odpovědnosti za škodu. Na úrovni nejnižšího balíčku se bavíme o absenci úrazového pojištění a odpovědnosti za škodu. Navíc, na jednotlivých variantách kryjeme onemocnění covid jinak: u Excelentu všechny země (vč. tmavě červených a černých) kryjeme do výše sublimitu 25 mil. Kč, u Komfortu do výše limitu LV 5 mil. Kč a jen v zelených, oranžových a červených zemích, u Reference do limitu LV 2,5 mil. Kč a jen do zelených, oranžových a červených zemí. S přihlédnutím ke stávající epidemiologické situaci a obecně ke zdražení ve zdravotnictví a zdr. službách napříč celým kontinentem doporučujeme klientům sjednání balíčku Excelent. 

3. Jak přistupujete k pojištění na covid, respektive k případům, kdy zákazník bude mít s covidem v cílové destinaci zdravotní problém?

Standardně jako ke každé normální nemoci do výše limitu plnění léčebných výloh – krytá je tedy hospitalizace, ambulantní vyšetření, prodloužení pobytu, náhradní doprava domu, přeprava osoby blízké a lékařská repatriace dle potřeby.

4. Jak přistupujete k pojištění storna, když je dnes situace s cestováním tak nejistá? 

  • Pojištění storna sjednejte nejpozději 15 dní před odjezdem.
  • Kryjeme do limitu 500 mil. Kč a s 20% spoluúčastí.
  • Lze sjednat ke všem variantám balíčků cestovního pojištění.

Z pojištění storna neplníme tzv. technickou karanténu, když klient není nemocný, ale je v izolaci. Dále nekryjete v případě tzv. preexistence – komplikace se zdravím v případě nemoci, která vznikla před sjednáním storna. Kryjeme jedině stabilizovaná chronická onemocnění (12 měsíců před odjezdem nedošlo ke změně medikace ani léčby). Nekryjeme také storno u zrušení zájezdů ze strany provozovatelů služeb cestovního ruchu. Toto musí vykompenzovat klientovi sami.  

5. Protože je Frenkee transparentní parťák, na co si máme dát pozor?

Vzhledem k tomu, že se krytí v případě COVID-19 a volba balíčku odvíjí od semaforu MZVČR, zkontrolujte vždy před volbou pojištění aktuální situaci ve své destinaci podle následujícího klíče.

Mapa krytí cestovního pojištění AXA v případě COVID-19

Cestovní pojištění AXA Reference a COVID-19

 

Cestovní pojištění AXA Komfort a COVID-19

Cestovní pojištění AXA Excelent a COVID-19

Pokud jedete do zahraničí sportovat, zkontrolujte si, zda vaše aktivita spadá do pojistitelných aktivit.

Často se ptáte

  • Od kdy platí pojištění AXA Assistance?

    Zobrazit odpověď
    Od kdy platí pojištění AXA Assistance?
  • Kam se mohu pojistit?

    Zobrazit odpověď
    Kam se mohu pojistit?
  • V zahraničí mi byla před odjezdem nařízena povinná karanténa a cestovní pojištění mi dnes vyprší. Musím kontaktovat pojišťovnu, nebo se cestovní pojištění prodlouží automaticky?

    Zobrazit odpověď
    V zahraničí mi byla před odjezdem nařízena povinná karanténa a cestovní pojištění mi dnes vyprší. Musím kontaktovat pojišťovnu, nebo se cestovní pojištění prodlouží automaticky?
  • Nutně potřebuji vycestovat do země, ve které pojišťovna nekryje náklady spojené s onemocněním COVID-19? Skutečně není možné získat cestovní pojištění?

    Zobrazit odpověď
    Nutně potřebuji vycestovat do země, ve které pojišťovna nekryje náklady spojené s onemocněním COVID-19? Skutečně není možné získat cestovní pojištění?
  • Těsně před mým odjezdem Ministerstvo zahraničních věcí ČR zakázalo cestovat do země, pro kterou jsem si sjednal cestovní pojištění. Z tohoto důvodu tedy nemohu vycestovat. Mohu po pojišťovně vyžadovat uhrazení storno poplatku, který musím nyní zaplatit?

    Zobrazit odpověď
    Těsně před mým odjezdem Ministerstvo zahraničních věcí ČR zakázalo cestovat do země, pro kterou jsem si sjednal cestovní pojištění. Z tohoto důvodu tedy nemohu vycestovat. Mohu po pojišťovně vyžadovat uhrazení storno poplatku, který musím nyní zaplatit?
  • V cílové destinaci neustále narůstá počet nakažených. Momentálně tedy zvažuji, že na dovolenou nepoletím. Proplatí mi v takovém případě pojišťovna storno poplatky?

    Zobrazit odpověď
    V cílové destinaci neustále narůstá počet nakažených. Momentálně tedy zvažuji, že na dovolenou nepoletím. Proplatí mi v takovém případě pojišťovna storno poplatky?
  • Jaký je pojistný limit pro připojištění Storna cesty od Frenkeeho, který mě ochrání i v případě COVID-19?

    Zobrazit odpověď
    Jaký je pojistný limit pro připojištění Storna cesty od Frenkeeho, který mě ochrání i v případě COVID-19?
  • Proplácí pojišťovny testování na COVID-19?

    Zobrazit odpověď
    Proplácí pojišťovny testování na COVID-19?

Příběhy, které bolí tělo i peněženku

Jakub Nový, 42 let, tragická srážka na sjezdovce

Jakub se vypravil na lyže do Francie. Ráno vyrazil na svou oblíbenou sjezdovku. Po několika jízdách strašná rána a šok. Když se probudil v nemocnici, lékaři mu řekli, že srazil švédského lyžaře, který zemřel. Příčinou smrti byla prasklá aorta. Jakuba začala vyšetřovat policie. Oba dva byli dobří lyžaři, ale Jakub jel příliš rychle a ve slepém úseku sjezdovky před sebou druhého lyžaře neviděl. Oba lyžaři měli helmy a jeli na označené sjezdovce. Jakuba před nepředstavitelnými výdaji zachránilo kvalitní cestovní pojištění s připojištěním odpovědnosti.
Znám mnoho příběhů špatně pojištěných cestovatelů, kterým se dovolená prodražila o pořádný balík. Pomůžu vám, abyste se nestali jedním z nich.

 

Hledáte pojištění?

Spočítat pojištění