Hledáte pojištění?

Spočítat pojištění

1. Proč by si Frenkeeho zákazník měl pro pojištění na cesty vybrat zrovna Direct pojišťovnu?

Mezi hlavní výhody cestovního pojištění u Directu patří především neomezený limit na léčebné výlohy. Dále je to vysoký limit na pojištění odpovědnosti 25 mil./10 mil. (újma na zdraví/škoda na majetku) a pojištění pro rizikové sporty, které si klient může sjednat ze zahraničí a volit si dny, kdy bude rizikové sporty provozovat – tedy platí jen za to, co opravdu chce. Potěší i 50 % obchodní sleva a bezpapírové sjednání, kdy pojištění aktivujete prostým zaplacením.

2. Jaké jsou zásadní rozdíly v jednotlivých balíčcích a proč by si měl zákazník vybrat ten nejdražší?

Directu nemáme balíčky – klient by měl volit limity tak, aby to pokrylo jeho potřeby s ohledem na destinaci, kam jede. Do USA a Kanady vždy doporučujeme sjednat neomezený limit na léčebné výlohy, a to z důvodů vysokých nákladů na léčbu v těchto státech. 
Na zimní dovolené – Rakousko, Itálie, Francie, Slovensko stačí klientům 3 mil. Kč. A letní destinace – Řecko, Španělsko…. doporučujeme využít 6mil. limit na léčebné výlohy. 

Frenkee box
Na sjezdovky do Itálie musíš mít od roku 2022 pojištění odpovědnosti! Přečti si článek, o všech nových povinnostech, které Itálie zavedla.

3. Jak přistupujete k pojištění na covid, respektive k případům, kdy zákazník bude mít s covidem v cílové destinaci zdravotní problém?

U nás je možné si sjednat pojištění covid-19 do těchto zemí Evropská unie: Island, Lichtenštejnko, Norsko, Švýcarsko a Velkou Británii. A pak neřešíme, zda jsou tyto země v semaforu MZVČR. V ostatních státech bohužel Covid.19 nekryjeme. Toto pojištění zaplatí náklady spojené s akutním onemocněním Covid-19, které vzniklo v době trvání pojištění, které vyžaduje nutné a neodkladné léčení v zahraničí. Péči zaplatíme v takovém rozsahu, abyste se pojištění uzdravili natolik, že budou schopni buď pokračovat v cestě, nebo se vrátit zpět do České republiky.

Cestovní pojištění na covid u Directu obsahuje 2 rizika: 

  • Covid-19 onemocnění: Pokud nastane pojistná událost, zaplatíme vám, nebo za vás, nezbytné, obvyklé a účelně vynaložené náklady na: léky, lékařské ošetření, hospitalizaci, včetně testu na covid-19, pokud ho předepsal lékař nebo asistenční služba, převoz a repatriaci (platí i po covid-19 karanténa).

  • Covid-19 karanténa: Pokud nastane pojistná událost (máte vy nebo spolucestující pozitivní test na Covid-19), zaplatíme vám náklady na pobyt v hotelu nebo podobném zařízení a náklady na repatriaci po konci karantény do limitu sjednaném v pojistné smlouvě.

4. Jak přistupujete k pojištění storna, když je dnes situace s cestováním tak nejistá? 

U Directu nemáme žádná termín, do kdy od nákup zájezdu můžete pojištění storna sjednat – můžete si ho sjednat kdykoliv. Důležité je, aby to bylo před tím, než nastane pojistné událost. Tedy, aby pojištění nebylo sjednáno účelově. Kryjeme do limitu 100 000 Kč/osoba/pojistná smlouva se spoluúčastí 20 %. 

5. Protože je Frenkee transparentní parťák, na co si máme dát pozor?

Určitě na to, kde platí covid pojištění, aby klient neměl očekávání, že ho kryjeme všude.

Frenkee box
Podívej se, jak odpovídala pojišťovna Colonnade a pojišťovna AXA.

Často se ptáte

  • FAQ - otázka

    Co dělat, když potřebuji ošetření na dovolené?

    Pokud se na svých cestách ocitnete v nesnázích, zavolejte na asistenční službu pojišťovny Direct – +420 291 291 291. Telefonní číslo máte uvedené také na vaší kartičce cestovního pojištění. Vyškolení zaměstnanci pojišťovny vám pomohou najít zdravotnické zařízení, kde po vás nebudou chtít hotovost. Pokud to není možné, náklady vám pojišťovna vyplatí zpětně až do výše limitu, který jste si zvolili. U Directu můžete mít limit neomezený.
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Vztahuje se cestovní pojištění na zásah horské služby či záchranářů?

    Ano, v případě ohrožení zdraví nebo života zaplatí Direct i zásahy horské služby a záchranářů. V tomto případě je dobré myslet na dostatečně vysoký limit u léčebných výloh.
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    V zahraničí mi byla před odjezdem nařízena povinná karanténa a cestovní pojištění mi dnes vyprší. Musím kontaktovat pojišťovnu, nebo se cestovní pojištění prodlouží automaticky?

    V takovém případě si připravte číslo pojistné smlouvy a kontaktujte pojišťovnu (asistenční službu). 
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Nutně potřebuji vycestovat do země, ve které pojišťovna nekryje náklady spojené s onemocněním COVID-19? Skutečně není možné získat cestovní pojištění?

    V takovém případě se obraťte přímo na pojišťovnu, kde s vámi proberou případné možnosti.
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Těsně před mým odjezdem Ministerstvo zahraničních věcí ČR zakázalo cestovat do země, pro kterou jsem si sjednal cestovní pojištění. Z tohoto důvodu tedy nemohu vycestovat. Mohu po pojišťovně vyžadovat uhrazení storno poplatku, který musím nyní zaplatit?

    Ne, v takovém případě to není možné.
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    V cílové destinaci neustále narůstá počet nakažených. Momentálně tedy zvažuji, že na dovolenou nepoletím. Proplatí mi v takovém případě pojišťovna storno poplatky?

    Ne, pojišťovna v tomto případě vzniklé náklady nehradí. Nejedná o závažný důvod pro zrušení cesty.
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Jaký je pojistný limit pro připojištění Storna cesty od Frenkeeho, který mě ochrání i v případě COVID-19?

    V nabídce Frenkeeho momentálně najdete cestovní pojištění od pojišťovny AXA Assistance a pojišťovny Colonnade, které vás ochrání i v případě onemocnění koronavirem. V rámci připojištění Storna cesty můžete u AXA Assistance zvolit pojistný limit až 500 tis. Kč na pojistnou smlouvu. U pojišťovny Colonnade je to maximálně 250 tis. Kč na osobu nebo 500 tis. Kč na všechny pojištěné osoby v rámci jedné pojistné smlouvy.
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Proplácí pojišťovny testování na COVID-19?

    Pojišťovna proplatí náklady na testování pouze v případě, že je nutné pro správné určení lékařské diagnózy. Povinné testy před dovolenou nebo při návratu tedy musíte zaplatit z vlastní kapsy.
    FAQ - odpověď

Frenkee avatar Frenkee avatar

Marek Beneš, 23 let, změna počasí v Tatrách

Marek se vydal s kamarádem Petrem na trénink do Tater. Oba dva jsou ultramaratonci a Tatry nabízely nejbližší vhodné prostředí pro trénink ve vysokých horách. V době jejich výletu bylo září. Marek s Petrem se vydali do hor hned brzy ráno a vyběhli velice nalehko, protože bylo teplo. Po několika hodinách se ale počasí prudce změnilo. Silná bouře hnala oba mladíky rychle zpět, ale Marek špatně šlápl a poranil si kotník. Nemohl běžet dál a Petra zdržoval. Bohužel bouře přerušila i signál na jejich telefonech. Marek rozhodl, že se schová pod převis, a Petr přivede pomoc. Trvalo několik hodin, než se záchrana k Markovi dostala. Kvůli špatnému terénu pro něho musel přiletět vrtulník. Byl silně podchlazený, ale vše nakonec dobře dopadlo. Celé dobrodružství proplatila pojišťovna ze základního cestovního pojištění, protože v něm měla zahrnutý i zásah letecké záchranné služby.

Hledáte pojištění?

Spočítat pojištění
Stačí zadat svůj e-mail.
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Chráněno službou reCAPTCHA. Ochrana soukromí - Smluvní podmínky