Hledáte pojištění?

Spočítat pojištění

1. Proč by si Frenkeeho zákazník měl pro pojištění na cesty vybrat zrovna Colonnade?

Společnost Colonnade spadá pod společnost FAIRFAX a ta má „fair and friendly“ v samotném názvu – a takový je i náš přístup. V oblasti cestovního pojištění máme dlouholeté zkušenosti. Naše pojištění si poskládáte podle potřeby, nabídneme vám opravdu to, co potřebujete a pojištění si přitom poskládáte jako skládačku. Mimo jiné jsme držitelem finančního ratingu A- (Excellent)
ratingové agentury A.M.Best.

2. Jaké jsou zásadní rozdíly v jednotlivých balíčcích a proč by si měl zákazník vybrat ten nejdražší?

Balíčky cestovního pojištění Collonade jsou odstupňovány podle výše limitů a potřeb klientů a rozděleny taky aby vyhovovaly všem – od těch, kterým stačí základ, až po ty, kteří chtějí mít pojištěno vše a být maximálně připraveni.

  • Rozdíl mezi variantou POP a ROCK je pouze ve výši limitů, jinak jsou krytí jsou totožná.
  • Balíček JAZZ je „osekaný“ a nabízí základní krytí, kde nejsou zahrnuty např. náklady při povinné karanténě a denní odškodné při hospitalizaci.

Vysoké limity jsou důležité zejména v době „covidové“, kdy se škody se mohou vyšplhat do řádů milionů. Pokud chcete mít absolutní jistotu, že vaše pojištění obsahuje opravdu vše a nemusíte si dělat žádné starosti, pojištění ROCK je nejlepší volbou.

3. Jak přistupujete k pojištění na covid, respektive k případům, kdy zákazník bude mít s covidem v cílové destinaci zdravotní problém?

Každý klient ke sjednání našeho pojištění obdrží kartičku „Yourpass“ kterou si uloží do chytré peněženky a má jí vždy k dispozici. Pokud nemáte chytrý telefon, vůbec to nevadí – kartičky jsou součástí pojistné smlouvy. Na těchto kartičkách je uvedeno číslo na asistenční linku, která je 24/7 k dispozici a připravena vám pomoci. Pomohou v případě karantény, potřeby lékařské pomoci a prostě ve všem, co vás na cestách potká.

4. Jak přistupujete k pojištění storna, když je dnes situace s cestováním tak nejistá? 

  • Nezáleží nám na tom, kdy byl zájezd pořízen, ale je nutné, abyste si pojištění storna sjednali minimálně 30 dní před cestou. V případě last-minute zájezdů, lze pojištění storna sjednat v ten samý den, kdy zájezd zakoupíte.
  • Limit pojistného krytí je v případě storna 250 000 Kč na osobu a 500 000 Kč na skupinu/rodinu.
  • Pojištění stornopoplatků lze přidat do každého balíčku za sazbu 5 % z ceny zájezdu, v případě sjednání samostatného storna bez cestovního pojištění je sazba 7 % z ceny zájezdu.
  • Standardní spoluúčast je 10 %, ve vážných případech zrušení/přerušení cesty z důvodu hospitalizace nebo smrti je spoluúčast 0 %.
  • Pojistné neplníme jenom v případě, že důvody pro storno cesty jsou v rozporu s pojistnými podmínkami, ale zakládáme si na tom, že nebazírujeme na nějaké slovíčkaření – kryjeme karanténu, a to i preventivní, nemoc pojištěnce, nemoc blízké osoby, výpověď ze zaměstnání apod.

5. Protože je Frenkee transparentní parťák, na co si máme dát pozor?

Dejte si pozor na to, že náš systém dovolí klientovi sjednat pojištění storna i na 1 000 000 Kč, ale maximální pojistné plnění je přitom 500 000 Kč na skupinu/rodinu. Ohlídejte si také, zda destinace do které míříme, je zahrnuta v sekci Evropa/Svět. Prověřte také, zda sport, který se chystáte provozovat, spadá do běžných sportů, nebo jepotřeba připojistit rizikové sporty. V neposlední řadě: V případě, že jedete jako rodina a máme dospělého potomka, je nutné zadat Skupinu, nikoliv Rodinu.

Frenkee box
Podívej se, jak odpovídala pojišťovna AXA a pojišťovna Direct.

Často se ptáte

  • FAQ - otázka

    Chystám se na dovolenou k moři, kde budu cvičit aerobik. Musím si v rámci cestovního pojištění u pojišťovny Colonnade sjednat speciální připojištění?

    Ne, to nebude nutné. Aerobik, stejně jako například tenis, šnorchlování, házená nebo třeba volejbal, je považován za běžný sport a není tedy potřeba sjednávat připojištění. Aktuální rozdělení sportů na běžné, zimní, rizikové a nepojistitelné najdete na webových stránkách pojišťovny.
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Plánuji navštívit rizikovou zemi, jakoje třeba Irák. Platí v této zemi cestovní pojištění od pojišťovny Colonnade?

    Ne, v této zemi neplatí. Cestovní pojištění Colonnade platí pro území s výjimkou Íránu, Iráku, Severní Koreje, Súdánu, Sýrie a území Krymu. Neplatné je v neobydlených nebo válečných oblastech světa. Pojištění zároveň neplatí v zemích, do kterých Ministerstvo zahraničních věcí ČR nedoporučuje cestovat. Colonnade cestovní pojištění není možné sjednat na cesty do, z, nebo přes toto území.
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Do jakého věku je možné sjednat Colonnade cestovní pojištění?

    Pojištění Colonnade nabízí pro osoby, které oslaví 80. narozeniny v den odjezdu. Výjimkou je pojištění rizikových a zimních sportů, potápění a pojištění manuální práce. Tato připojištění je možné uzavřít jen do 70 let věku.
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Mohu si cestovní pojištění od Colonnade prodloužit ze zahraničí?

    Ne, to není možné. Cestovní pojištění můžete sjednat pouze před odjezdem, nejpozději ještě před překročením státní hranice ČR. Pro prodloužení pojistné smlouvy se nejdříve musíte vrátit zpět do ČR.
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    V zahraničí mi byla před odjezdem nařízena povinná karanténa a cestovní pojištění mi dnes vyprší. Musím kontaktovat pojišťovnu, nebo se cestovní pojištění prodlouží automaticky?

    V takovém případě si připravte číslo pojistné smlouvy a kontaktujte pojišťovnu (asistenční službu). 
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Mám sjednané cestovní pojištění od Frenkeeho (ve spolupráci s pojišťovnou Colonnade) s připojištěním pro povinnou karanténu. Musím v případě nařízené karantény v zahraničí platit spoluúčast?

    Záleží na dané situace. Pojišťovna Colonnade od vás může požadovat spoluúčast ve výši až 20 %, pokud je během nařízené karantény možné provádět rekreační aktivity.
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Nutně potřebuji vycestovat do země, ve které pojišťovna nekryje náklady spojené s onemocněním COVID-19? Skutečně není možné získat cestovní pojištění?

    V takovém případě se obraťte přímo na pojišťovnu, kde s vámi proberou případné možnosti.
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Těsně před mým odjezdem Ministerstvo zahraničních věcí ČR zakázalo cestovat do země, pro kterou jsem si sjednal cestovní pojištění. Z tohoto důvodu tedy nemohu vycestovat. Mohu po pojišťovně vyžadovat uhrazení storno poplatku, který musím nyní zaplatit?

    Ne, v takovém případě to není možné.
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    V cílové destinaci neustále narůstá počet nakažených. Momentálně tedy zvažuji, že na dovolenou nepoletím. Proplatí mi v takovém případě pojišťovna storno poplatky?

    Ne, pojišťovna v tomto případě vzniklé náklady nehradí. Nejedná o závažný důvod pro zrušení cesty.
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Jaký je pojistný limit pro připojištění Storna cesty od Frenkeeho, který mě ochrání i v případě COVID-19?

    V nabídce Frenkeeho momentálně najdete cestovní pojištění od pojišťovny AXA Assistance a pojišťovny Colonnade, které vás ochrání i v případě onemocnění koronavirem. V rámci připojištění Storna cesty můžete u AXA Assistance zvolit pojistný limit až 500 tis. Kč na pojistnou smlouvu. U pojišťovny Colonnade je to maximálně 250 tis. Kč na osobu nebo 500 tis. Kč na všechny pojištěné osoby v rámci jedné pojistné smlouvy.
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Proplácí pojišťovny testování na COVID-19?

    Pojišťovna proplatí náklady na testování pouze v případě, že je nutné pro správné určení lékařské diagnózy. Povinné testy před dovolenou nebo při návratu tedy musíte zaplatit z vlastní kapsy.
    FAQ - odpověď

Frenkee avatar Frenkee avatar

Zuzana, 20 let, zánět středního ucha v USA

Zuzka jela dělat do USA plavčici přes zprostředkovatelskou společnost. "Ta nám zprostředkovala kontakt na zaměstnavatele, pomohla zařídit víza do USA, ale cestovní pojištění bylo na nás. Jelikož mi pojištění přišlo celkem drahé, sjednala jsem si ho jen po dobu práce v zábavním parku, ale na následujících pár volných dní už ne. Hned jak jsme vyrazili poznávat okolí, začalo mi být nevolno, bolela mě hlava a vůbec jsem neměla energii. Přisuzovala jsme to změně klimatu, vysoké vlhkosti, letu, vedru, ale navíc mě začalo trochu bolet v uších. Radši jsem se proto ještě pojistila na zbytek pobytu. Bylo ale krásně a místo vyležení nevolnosti v posteli jsem se jala léčit "bolesti ušních bubínku" mořskou vodou při dovádění ve vlnách. Večer se ale přidala horečka a jelo se do nemocnice v Miami. Když jsme volali na asistenční službu nastal problém - řekli nám, že datum sjednání pojištění se shoduje s datem návštěvy doktora, a tím pádem jde o účelové pojištění v době existence nemoci. Musela jsem tak sama uhradit zhruba 10 000 korun za ošetření a zhruba 15 000 korun za léky."

Hledáte pojištění?

Spočítat pojištění
Stačí zadat svůj e-mail.
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Chráněno službou reCAPTCHA. Ochrana soukromí - Smluvní podmínky