Havarijní pojištění

  • FAQ - otázka

    Co je havarijní pojištění a co kryje?

    Havarijní pojištění vás chrání před náklady na opravu škod na vašem vlastním vozidle, které vznikly v důsledku havárie (střetu, pádu nebo nárazu vozidla) v silničním provozu. Některé pojišťovny pod havarijní pojištění zahrnují i škody vzniklé v důsledku odcizení vozidla, vandalismu, působení přírodních živlů nebo poškození zvířetem. Vždy se vztahuje jen na situace, které jsou uvedeny v pojistné smlouvě.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Havarijní pojištění vás chrání před náklady na opravu škod na vašem vlastním vozidle, které vznikly v důsledku havárie (střetu, pádu nebo nárazu vozidla) v silničním provozu. Některé pojišťovny pod havarijní pojištění zahrnují i škody vzniklé v důsledku odcizení vozidla, vandalismu, působení přírodních živlů nebo poškození zvířetem. Vždy se vztahuje jen na situace, které jsou uvedeny v pojistné smlouvě.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Co nekryje havarijní pojištění?

    Havarijní pojištění nekryje rizika, proti kterým nemáte sjednané pojištění. Ke škodě nesmí dojít úmyslně nebo porušením zákona. Dále nekryje škody vzniklé v souvislosti s konzumací alkoholu nebo jiných návykových látek, při závodech, při válce (terostistických útocích, působení jaderné, chemické nebo biologické kontaminace), při provozu vozidla, které není způsobilé pro jízdu na pozemních komunikacích nebo nesprávnou manipulací věcí ve vozidle.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Havarijní pojištění nekryje rizika, proti kterým nemáte sjednané pojištění. Ke škodě nesmí dojít úmyslně nebo porušením zákona. Dále nekryje škody vzniklé v souvislosti s konzumací alkoholu nebo jiných návykových látek, při závodech, při válce (terostistických útocích, působení jaderné, chemické nebo biologické kontaminace), při provozu vozidla, které není způsobilé pro jízdu na pozemních komunikacích nebo nesprávnou manipulací věcí ve vozidle.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Co je Kasko pojištění?

    Kasko pojištění je označení pro havarijní pojištění.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Kasko pojištění je označení pro havarijní pojištění.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Uzavírá se havarijní pojištění se spoluúčastí?

    Ano, havarijní pojištění se uzavírá se spoluúčastí. Výši spoluúčasti můžete sami zvolit a najdete ji v pojistné smlouvě.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Ano, havarijní pojištění se uzavírá se spoluúčastí. Výši spoluúčasti můžete sami zvolit a najdete ji v pojistné smlouvě.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Co je to totální škoda u havarijního pojištění?

    Jde o takovou škodu, kdy se vozidlo nevyplatí opravit nebo to zkrátka není možné. V praxi se pak hovoří o ekonomické nebo technické totální škodě. Pokud dojde k ekonomické škodě, pak je sice možné uvést vozidlo do původního stavu, ale náklady by byly příliš vysoké (vyšší než aktuální hodnota vozidla). U technické totální škody je vozidlo natolik zničené, že oprava není možná.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Jde o takovou škodu, kdy se vozidlo nevyplatí opravit nebo to zkrátka není možné. V praxi se pak hovoří o ekonomické nebo technické totální škodě. Pokud dojde k ekonomické škodě, pak je sice možné uvést vozidlo do původního stavu, ale náklady by byly příliš vysoké (vyšší než aktuální hodnota vozidla). U technické totální škody je vozidlo natolik zničené, že oprava není možná.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Co je živelní událost? 

    Z pohledu pojišťoven jsou zpravidla za živelní pohromu považovány: požár, výbuch, úder blesku, krupobití, vichřice, povodeň, záplava, pád cizího předmětu (např. strom, sloup).
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Z pohledu pojišťoven jsou zpravidla za živelní pohromu považovány: požár, výbuch, úder blesku, krupobití, vichřice, povodeň, záplava, pád cizího předmětu (např. strom, sloup).
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Co je vandalismus?

    Vandalismus znamená cílené poškozování cizího majetku. V případě vozidel může jít o poškrábání laku, ulomení zpětného zrcátka nebo třeba protlačení kapoty.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Vandalismus znamená cílené poškozování cizího majetku. V případě vozidel může jít o poškrábání laku, ulomení zpětného zrcátka nebo třeba protlačení kapoty.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Co znamená oprava rozpočtem?

    V případě opravy vozidla rozpočtem je předem stanovena částka, kterou vám pojišťovna proplatí. Výsledná cena opravy pak samozřejmě může být vyšší, ale rozdíl musíte doplatit z vlastní kapsy.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    V případě opravy vozidla rozpočtem je předem stanovena částka, kterou vám pojišťovna proplatí. Výsledná cena opravy pak samozřejmě může být vyšší, ale rozdíl musíte doplatit z vlastní kapsy.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Co je pojištění GAP?

    GAP je možné přeložit jako garantovanou ochranu majetku. Používá se u havarijního pojištění u nových vozidel. S pojištěním GAP můžete zastavit snižování ceny vozidla na 3 roky. V případě škody vám pojištění GAP uhradí rozdíl mezi cenou v době sjednání pojištění a cenou vozidla v době škody.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    GAP je možné přeložit jako garantovanou ochranu majetku. Používá se u havarijního pojištění u nových vozidel. S pojištěním GAP můžete zastavit snižování ceny vozidla na 3 roky. V případě škody vám pojištění GAP uhradí rozdíl mezi cenou v době sjednání pojištění a cenou vozidla v době škody.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď

Autopojištění Direct

  • FAQ - otázka

    Po zaviněné dopravní nehodě mám poškozenou kapotu a přední sklo a mám u pojišťovny Direct sjednané připojištění na skla. Mohu zažádat o opravu v rámci povinného ručení u Directu?

    To nebude možné. Připojištění pro skla v rámci povinného ručení platí u Directu jen pro případy, kdy bylo poškozeno pouze sklo. Typickým příkladem, kdy by úhrada byla možná je poškození skla letícím kamínkem.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    To nebude možné. Připojištění pro skla v rámci povinného ručení platí u Directu jen pro případy, kdy bylo poškozeno pouze sklo. Typickým příkladem, kdy by úhrada byla možná je poškození skla letícím kamínkem.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Na jak dlouho si mohu sjednat povinné ručení u Directu?

    Povinné ručení u pojišťovny Direct můžete sjednat buď na dobu neurčitou, nebo dobu určitou, a to v délce 30 dní až 1 kalendářní rok.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Povinné ručení u pojišťovny Direct můžete sjednat buď na dobu neurčitou, nebo dobu určitou, a to v délce 30 dní až 1 kalendářní rok.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Nabízí pojišťovna Direct povinné ručení pro historická vozidla (veterány)?

    Ano, veterány pojišťuje.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Ano, veterány pojišťuje.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Poskytne mi Direct náhradní vozidlo, pokud způsobím dopravní nehodu?

    Ne, je to možné pouze pokud máte sjednané připojištění pro náhradní vozidlo.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Ne, je to možné pouze pokud máte sjednané připojištění pro náhradní vozidlo.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Mohu si v rámci povinného ručení u Directu připlatit za pojištění pro škody způsobené vandalismem?

    Ne, pojištění pro případ škody způsobené vandalismem nabízí Direct pouze v rámci havarijního pojištění.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Ne, pojištění pro případ škody způsobené vandalismem nabízí Direct pouze v rámci havarijního pojištění.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď

Autopojištění Allianz

  • FAQ - otázka

    Musím u Allianz dokládat bonus za bezeškodní průběh od předchozí pojišťovny?

    Ne, informace od ČKP si v Allianz vyžádají sami a následně pro vás stanoví výši bonusu.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Ne, informace od ČKP si v Allianz vyžádají sami a následně pro vás stanoví výši bonusu.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Jak nahraji stav tachometru pro výpočet výše autopojistky u Allianz?

    Při zadávání údajů pro výpočet povinného ručení odhadněte, kolik kilometrů za rok ujedete. Následně nahrajete vyfocený tachometr prostřednictvím webové stránky Allianz pojišťovny, portálu MojeAllianz, pošlete e-mailem na info@allianz.cz nebo nahrajete přes mobilní aplikaci Allianz CZ. Pokud fotografii tachometru nenahrajete, pojišťovna Allianz vás automaticky zařadí do maximálního pásma a vy musíte doplatit rozdíl v pojištění. V dalším roce budete automaticky platit vyšší pojistné.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Při zadávání údajů pro výpočet povinného ručení odhadněte, kolik kilometrů za rok ujedete. Následně nahrajete vyfocený tachometr prostřednictvím webové stránky Allianz pojišťovny, portálu MojeAllianz, pošlete e-mailem na info@allianz.cz nebo nahrajete přes mobilní aplikaci Allianz CZ. Pokud fotografii tachometru nenahrajete, pojišťovna Allianz vás automaticky zařadí do maximálního pásma a vy musíte doplatit rozdíl v pojištění. V dalším roce budete automaticky platit vyšší pojistné.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Co udělá pojišťovna Allianz, když jsem nakonec jezdil více?

    Pokud najedete více kilometrů, tak musíte uhradit nedoplatek, který odpovídá najetým kilometrům. V dalším roce budete platit vyšší pojistné, které odpovídá skutečnému počtu ujetých kilometrů.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Pokud najedete více kilometrů, tak musíte uhradit nedoplatek, který odpovídá najetým kilometrům. V dalším roce budete platit vyšší pojistné, které odpovídá skutečnému počtu ujetých kilometrů.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Co když jsem jezdil méně. Dostanu od Allianz nějakou slevu? 

    Pokud jezdíte méně, než byl původní odhad, pak vám pojišťovna Allianz v následujícím roce přizná přeplatek. Takže zaplatíte méně.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Pokud jezdíte méně, než byl původní odhad, pak vám pojišťovna Allianz v následujícím roce přizná přeplatek. Takže zaplatíte méně.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Mohu si pro opravu prasklého předního skla vybrat libovolný servis s autopojištěním od Allianz?

    Ne, oprava skel je možná pouze ve smluvních servisech. Jejich seznam najdete na webových stránkách Allianz.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Ne, oprava skel je možná pouze ve smluvních servisech. Jejich seznam najdete na webových stránkách Allianz.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď

Zelená karta k povinnému ručení

  • FAQ - otázka

    Co je zelená karta? Kde ji získám? Co když ji ztratím?

    Zelená karta je mezinárodně uznávaný certifikát, který dokládá, že máte sjednané pojištění odpovědnosti z provozu vozidla (povinné ručení). Zelenou kartu vám vystaví pojišťovna po sjednání povinného ručení a máte povinnost ji (a také její duplikát) mít vždy ve vozidle. Pokud zelenou kartu ztratíte, pak okamžitě kontaktujte svoji pojišťovnu. Na návštěvu pobočky si pak nezapomeňte vzít osobní dokumenty, pojistnou smlouvu a doklad o zaplacení pojištění (např. výpis z banky). Na místě vám vystaví novou zelenou kartu.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Zelená karta je mezinárodně uznávaný certifikát, který dokládá, že máte sjednané pojištění odpovědnosti z provozu vozidla (povinné ručení). Zelenou kartu vám vystaví pojišťovna po sjednání povinného ručení a máte povinnost ji (a také její duplikát) mít vždy ve vozidle. Pokud zelenou kartu ztratíte, pak okamžitě kontaktujte svoji pojišťovnu. Na návštěvu pobočky si pak nezapomeňte vzít osobní dokumenty, pojistnou smlouvu a doklad o zaplacení pojištění (např. výpis z banky). Na místě vám vystaví novou zelenou kartu.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Jaká je platnost zelené karty?

    Zelená karta platí jeden rok. Následující rok vám pojišťovna zašle originál nové karty.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Zelená karta platí jeden rok. Následující rok vám pojišťovna zašle originál nové karty.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď

Povinné ručení v zahraničí

  • FAQ - otázka

    Co dělat, když české povinné ručení v dané zemi neplatí?

    V takovém případě je nutné sjednat tzv. hraniční pojištění. Tento typ pojištění si můžete sjednat přímo na hraničním přechodu dané země.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    V takovém případě je nutné sjednat tzv. hraniční pojištění. Tento typ pojištění si můžete sjednat přímo na hraničním přechodu dané země.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Je hraniční pojištění povinné i pro cizince přijíždějící do ČR (bez povinného ručení)?

    Ano, je povinné. Ke sjednání hraničního pojištění mohou využít českých hraničních přechodů.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Ano, je povinné. Ke sjednání hraničního pojištění mohou využít českých hraničních přechodů.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Jak postupovat, když vám v zahraničí způsobí škodu řidič bez povinného ručení?

    Nejprve kontaktujte asistenční službu pojišťovny, u které máte sjednané povinné ručení. Pojišťovna vás následně nasměruje na tzv. garanční fond v zahraničí, který škodu na vašem vozidle uhradí a následně bude vymáhat škodu po majiteli druhého vozidla.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Nejprve kontaktujte asistenční službu pojišťovny, u které máte sjednané povinné ručení. Pojišťovna vás následně nasměruje na tzv. garanční fond v zahraničí, který škodu na vašem vozidle uhradí a následně bude vymáhat škodu po majiteli druhého vozidla.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď

Hodnota a vlastnosti auta

  • FAQ - otázka

    Jak zjistím aktuální hodnotu vozu?

    U nových vozidel je to částka, kterou jste za vozidlo zaplatili. U starších vozidel jde o prodejní cenu, za kterou je možné pořídit podobné auto v den, kdy sjednáváte pojištění. Částku zjistíte například na webových stránkách velkých autobazarů. Stačí vyhledat stejnou značku, typ, stáří automobilu s podobnou výbavou a počtem najetých kilometrů.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    U nových vozidel je to částka, kterou jste za vozidlo zaplatili. U starších vozidel jde o prodejní cenu, za kterou je možné pořídit podobné auto v den, kdy sjednáváte pojištění. Částku zjistíte například na webových stránkách velkých autobazarů. Stačí vyhledat stejnou značku, typ, stáří automobilu s podobnou výbavou a počtem najetých kilometrů.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Je pro mě výhodné nadhodnotit cenu vozu? 

    Ne. Za pojištění budete platit zbytečně moc. Pojišťovna pojištění proti krádeži sjedná i pro nadhodnocenou hodnotu vozidla. V případě, že došlo ke krádeži, ale vychází z aktuální hodnoty vozidla v době krádeže. Ta může být při nadhodnocené hodnotě vozu o desítky až stovky tisíc nižší.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Ne. Za pojištění budete platit zbytečně moc. Pojišťovna pojištění proti krádeži sjedná i pro nadhodnocenou hodnotu vozidla. V případě, že došlo ke krádeži, ale vychází z aktuální hodnoty vozidla v době krádeže. Ta může být při nadhodnocené hodnotě vozu o desítky až stovky tisíc nižší.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Kde zjistím, jaký zdvihový objem má vozidlo?

    Informaci o zdvihovém objemu nebo také váhu a výkon motoru najdete v malém technickém průkazu.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Informaci o zdvihovém objemu nebo také váhu a výkon motoru najdete v malém technickém průkazu.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď

Výpověď povinného ručení

  • FAQ - otázka

    Pojišťovna mi zvýšila cenu povinného ručení, protože jsem způsobil nehodu. Mohu např. vypovědět smlouvu, když se zvýšením nesouhlasím?

    Ne. Zvýšení ceny povinného ručení v závislosti na způsobené nehodě není důvod pro vypovězení smlouvy z vaší strany.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Ne. Zvýšení ceny povinného ručení v závislosti na způsobené nehodě není důvod pro vypovězení smlouvy z vaší strany.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Kde najdu formulář pro odevzdání registrační značky do depozitu?

    Příslušný formulář najdete na webových stránkách Ministerstva dopravy.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Příslušný formulář najdete na webových stránkách Ministerstva dopravy.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Jak postupovat, když se rozhodnu pro odevzdání registrační značky do depozitu?

    Registrační značky je možné odevzdat na jakémkoliv obecním úřadě s rozšířenou působností. Pro uložení značek je nutné vyplnit příslušný formulář. Na úřadě následně předložíte vyplněný formulář, velký technický průkaz, občanský průkaz (případně kopii živnostenského oprávnění nebo výpisu z Obchodního rejstříku – u firemních automobilů), odevzdáte obě registrační značky a malý technický průkaz. Poplatek za uložení registrační značky v depozitu je 200 Kč uložení je možné maximálně na 18 po sobě následujících měsíců. S potvrzením z obecního úřadu se pak můžete vydat do pojišťovny a ukončit povinné ručení.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Registrační značky je možné odevzdat na jakémkoliv obecním úřadě s rozšířenou působností. Pro uložení značek je nutné vyplnit příslušný formulář. Na úřadě následně předložíte vyplněný formulář, velký technický průkaz, občanský průkaz (případně kopii živnostenského oprávnění nebo výpisu z Obchodního rejstříku – u firemních automobilů), odevzdáte obě registrační značky a malý technický průkaz. Poplatek za uložení registrační značky v depozitu je 200 Kč uložení je možné maximálně na 18 po sobě následujících měsíců. S potvrzením z obecního úřadu se pak můžete vydat do pojišťovny a ukončit povinné ručení.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Co je konec pojistného období a jak ho zjistím?

    Konec pojistného období odvodíte ode dne, kdy jste pojistnou smlouvu uzavřeli (uvedeno v pojistné smlouvě). Povinné ručení se zpravidla uzavírá s ročním pojistným obdobím. Pokud jste smlouvu uzavřeli 1. března, pak je konec pojistného období 1. března následujícího roku. 
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Konec pojistného období odvodíte ode dne, kdy jste pojistnou smlouvu uzavřeli (uvedeno v pojistné smlouvě). Povinné ručení se zpravidla uzavírá s ročním pojistným obdobím. Pokud jste smlouvu uzavřeli 1. března, pak je konec pojistného období 1. března následujícího roku. 
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Kdy mohu vypovědět povinné ručení?

    Výpověď povinného ručení se řídí přesně stanovenými pravidly. Výpověď povinného ručení můžete podat: do 2 měsíců ode dne uzavření smlouvy, ke konci pojistného období, z důvodu změny vlastníka vozidla, z důvodu zániku předmětu pojištění (např. ekologická likvidace vozidla), dohodou s pojišťovnou, z důvodu odcizení pojištěného vozidla, z důvodu dočasného vyřazení z evidence vozidel, z důvodu online (telefonického sjednání pojištění nebo z důvodu nesouhlasu se změnou výše pojistného.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Výpověď povinného ručení se řídí přesně stanovenými pravidly. Výpověď povinného ručení můžete podat: do 2 měsíců ode dne uzavření smlouvy, ke konci pojistného období, z důvodu změny vlastníka vozidla, z důvodu zániku předmětu pojištění (např. ekologická likvidace vozidla), dohodou s pojišťovnou, z důvodu odcizení pojištěného vozidla, z důvodu dočasného vyřazení z evidence vozidel, z důvodu online (telefonického sjednání pojištění nebo z důvodu nesouhlasu se změnou výše pojistného.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Co potřebuji ke zrušení povinného ručení a jak by měla vypadat výpověď povinného ručení?

    Výpověď povinného ručení by vždy měla mít tyto náležitosti: důvod výpovědi, číslo pojistné smlouvy. Dále pak tyto údaje o pojistníkovi (majiteli pojistné smlouvy): jméno nebo obchodní název, rodné číslo nebo IČO, adresa, kontakt. Informace o vozidle: druh, tovární značka, model, SPZ (registrační značka vozidla). Na závěr připojte datum a podpis.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Výpověď povinného ručení by vždy měla mít tyto náležitosti: důvod výpovědi, číslo pojistné smlouvy. Dále pak tyto údaje o pojistníkovi (majiteli pojistné smlouvy): jméno nebo obchodní název, rodné číslo nebo IČO, adresa, kontakt. Informace o vozidle: druh, tovární značka, model, SPZ (registrační značka vozidla). Na závěr připojte datum a podpis.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď

Spoluúčast u autopojištění

  • FAQ - otázka

    Co je spoluúčast?

    Jde o částku, kterou se podílíte na vzniklé škodě. Může vám zlevnit pravidelné pojistné, ale spoluúčast vždy platíte z vlastního a pojišťovna platí vše nad danou spoluúčast.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Jde o částku, kterou se podílíte na vzniklé škodě. Může vám zlevnit pravidelné pojistné, ale spoluúčast vždy platíte z vlastního a pojišťovna platí vše nad danou spoluúčast.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Jakou mohu zvolit spoluúčast?

    Nabídka pojišťoven se liší. Spoluúčasti se může pohybovat v hodnotách od 1 % (minimálně 1 tis. Kč) do 30 % (minimálně 30 tis. Kč). Pokud se tedy rozhodnete pro spoluúčast ve výši 30 %, a vznikne škoda za 200 tis. Kč, tak se budete na výsledné škodě podílet 60 tis. Kč.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Nabídka pojišťoven se liší. Spoluúčasti se může pohybovat v hodnotách od 1 % (minimálně 1 tis. Kč) do 30 % (minimálně 30 tis. Kč). Pokud se tedy rozhodnete pro spoluúčast ve výši 30 %, a vznikne škoda za 200 tis. Kč, tak se budete na výsledné škodě podílet 60 tis. Kč.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď

Povinné ručení

  • FAQ - otázka

    Co je povinné ručení? Co se hradí z povinného ručení?

    Jde o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla a hradí se z něj škody, které jako řidič způsobíte třetím osobám na zdraví a majetku.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Jde o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla a hradí se z něj škody, které jako řidič způsobíte třetím osobám na zdraví a majetku.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Co je zákonné pojištění vozidel?

    Jde o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, které vychází ze zákona č. 168/1999 Sb. Pravděpodobně ho ale budete znát spíše pod názvem povinné ručení. Jedná se o povinné pojištění a platí pro všechna vozidla, která jsou zapsaná v registru silničních vozidel.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Jde o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, které vychází ze zákona č. 168/1999 Sb. Pravděpodobně ho ale budete znát spíše pod názvem povinné ručení. Jedná se o povinné pojištění a platí pro všechna vozidla, která jsou zapsaná v registru silničních vozidel.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Co řeší zákon o pojistné smlouvě?

    Zákon o pojistné smlouvě v minulosti upravoval vztahy, které vznikly na základě pojistné smlouvy. Šlo o zákon č. 37/2004 Sb., který  v současné době už neplatí. Od 1. ledna 2014 je pojištění právně upraveno v novém Občanském zákoníku.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Zákon o pojistné smlouvě v minulosti upravoval vztahy, které vznikly na základě pojistné smlouvy. Šlo o zákon č. 37/2004 Sb., který  v současné době už neplatí. Od 1. ledna 2014 je pojištění právně upraveno v novém Občanském zákoníku.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Jaké povinnosti řeší zákon o povinném ručení?

    Zákon o povinném ručení (zákon č. 168/1999 Sb) upravuje povinnosti majitelů vozidel, která jsou zapsaná v registru řidičů. Na základě tohoto zákona musíte mít sjednané povinné ručení.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Zákon o povinném ručení (zákon č. 168/1999 Sb) upravuje povinnosti majitelů vozidel, která jsou zapsaná v registru řidičů. Na základě tohoto zákona musíte mít sjednané povinné ručení.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Co kryje povinné ručení?

    Povinné ručení kryje škody, které při dopravní nehodě jako řidič, způsobíte někomu jinému. Pojišťovna v takovém případě hradí škody na majetku a zdraví třetích osob. V případě povinného ručení se neplatí žádná spoluúčast a limit pojistného krytí je vždy minimálně 35 mil. Kč na pojistnou událost. Povinné ručení kryje také škody, které svou jízdou způsobíte zbývajícím cestujícím ve svém vozidle.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Povinné ručení kryje škody, které při dopravní nehodě jako řidič, způsobíte někomu jinému. Pojišťovna v takovém případě hradí škody na majetku a zdraví třetích osob. V případě povinného ručení se neplatí žádná spoluúčast a limit pojistného krytí je vždy minimálně 35 mil. Kč na pojistnou událost. Povinné ručení kryje také škody, které svou jízdou způsobíte zbývajícím cestujícím ve svém vozidle.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Co nekryje povinné ručení?

    Povinné ručení nekryje následující škody: Škody, které způsobíte úmyslně. Škody, které utrpěl viník dopravní nehody. Škody vzniklé v souvislosti s konzumací alkoholu nebo jiných návykových látek. Škody vzniklé při jízdě bez řidičského oprávnění a dále také škody vzniklé při závodech.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Povinné ručení nekryje následující škody: Škody, které způsobíte úmyslně. Škody, které utrpěl viník dopravní nehody. Škody vzniklé v souvislosti s konzumací alkoholu nebo jiných návykových látek. Škody vzniklé při jízdě bez řidičského oprávnění a dále také škody vzniklé při závodech.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Co je limit pojistného krytí u povinného ručení?

    Je to maximální částka, kterou pojišťovna vyplatí, pokud dojde k dopravní nehodě. U povinného ručení se uvádí v mil. Kč. První číslice uvádí limit pro škody související s ublížením na zdraví nebo usmrcením. Druhá číslice se vztahuje ke škodám na majetku a ušlém zisku. Například tedy: 70/70 mil. Kč.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Je to maximální částka, kterou pojišťovna vyplatí, pokud dojde k dopravní nehodě. U povinného ručení se uvádí v mil. Kč. První číslice uvádí limit pro škody související s ublížením na zdraví nebo usmrcením. Druhá číslice se vztahuje ke škodám na majetku a ušlém zisku. Například tedy: 70/70 mil. Kč.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Jaká je spoluúčast u povinného ručení?

    Žádná. Povinné ručení je vždy bez spoluúčasti. Výjimkou jsou pouze připojištění v rámci povinného ručení. V případě připojištění je předem stanovena výše spoluúčasti i speciální limit pojistného krytí.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Žádná. Povinné ručení je vždy bez spoluúčasti. Výjimkou jsou pouze připojištění v rámci povinného ručení. V případě připojištění je předem stanovena výše spoluúčasti i speciální limit pojistného krytí.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Co je bonus povinného ručení?

    Bonus povinného ručení je vaší vizitkou jako řidiče. Vypočítává se podle délky předchozího autopojištění a počtu dopravních nehod za stejné období.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Bonus povinného ručení je vaší vizitkou jako řidiče. Vypočítává se podle délky předchozího autopojištění a počtu dopravních nehod za stejné období.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Jak zjistím bonus povinného ručení?

    Bonus zjistí pojišťovna, u které si chcete sjednat povinné nebo havarijní pojištění. Postačí k tomu vaše rodné číslo, případně IČO (u firemních vozidel).
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Bonus zjistí pojišťovna, u které si chcete sjednat povinné nebo havarijní pojištění. Postačí k tomu vaše rodné číslo, případně IČO (u firemních vozidel).
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Zapomněl jsem zaplatit povinné ručení, co to pro mě znamená?

    Povinné ručení se zpravidla platí jednou ročně, ale výjimkou nejsou ani půlroční, čtvrtletní nebo měsíční platby. Snadno se tak může stát, že zapomenete. V takovém případě vám od pojišťovny přijde upomínka (elektronicky nebo písemně) a pokud pojištění v této chvíli zaplatíte, nic se neděje. V případě, že po první upomínce pojištění nezaplatíte, následují další upomínky, které už mohou být zpoplatněny. Jestli ale pojištění ani tak nezaplatíte, pak pojišťovna přistoupí ke zrušení smlouvy. Problém nastává v momentě, kdy způsobíte dopravní nehodu a vaše smlouva už neplatí. V takové situaci platíte veškeré náklady z vlastní kapsy a navíc ještě poplatek za dobu, kdy jste nebyli pojištění České kanceláři pojistitelů.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Povinné ručení se zpravidla platí jednou ročně, ale výjimkou nejsou ani půlroční, čtvrtletní nebo měsíční platby. Snadno se tak může stát, že zapomenete. V takovém případě vám od pojišťovny přijde upomínka (elektronicky nebo písemně) a pokud pojištění v této chvíli zaplatíte, nic se neděje. V případě, že po první upomínce pojištění nezaplatíte, následují další upomínky, které už mohou být zpoplatněny. Jestli ale pojištění ani tak nezaplatíte, pak pojišťovna přistoupí ke zrušení smlouvy. Problém nastává v momentě, kdy způsobíte dopravní nehodu a vaše smlouva už neplatí. V takové situaci platíte veškeré náklady z vlastní kapsy a navíc ještě poplatek za dobu, kdy jste nebyli pojištění České kanceláři pojistitelů.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Můžu si vypočítat povinné ručení v online kalkulačce anonymně, bez zadání osobních údajů?

    Bohužel. Pro smysluplnou nabídku vždy musíte zadat rodné číslo, případně IČO a také PSČ. Pojišťovny na základě těchto údajů případně poskytují slevu na povinné ručení.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Bohužel. Pro smysluplnou nabídku vždy musíte zadat rodné číslo, případně IČO a také PSČ. Pojišťovny na základě těchto údajů případně poskytují slevu na povinné ručení.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Je telefon nutností pro použití kalkulačky povinného ručení?

    Ne. Některé pojišťovny už telefonní číslo nevyžadují.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Ne. Některé pojišťovny už telefonní číslo nevyžadují.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Co je Česká kancelář pojistitelů (ČKP)?

    Česká kancelář pojistitelů byla ustanovena zákonem č. 168/1999 Sb. a spravuje garanční fond a fond zábrany škod. Zároveň shromažďuje informace o délce trvání povinného ručení a počtu dopravních nehod pro konkrétní osobu nebo firmu.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Česká kancelář pojistitelů byla ustanovena zákonem č. 168/1999 Sb. a spravuje garanční fond a fond zábrany škod. Zároveň shromažďuje informace o délce trvání povinného ručení a počtu dopravních nehod pro konkrétní osobu nebo firmu.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Jak zjistím, jestli je auto pojištěné?

    Informaci o tom, jestli má vaše nebo cizí auto sjednané povinné ručení, zjistíte jednoduše na webových stránkách České kanceláře pojistitelů (ČKP). Zde můžete také zjistit u které pojišťovny je dané vozidlo pojištěné.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Informaci o tom, jestli má vaše nebo cizí auto sjednané povinné ručení, zjistíte jednoduše na webových stránkách České kanceláře pojistitelů (ČKP). Zde můžete také zjistit u které pojišťovny je dané vozidlo pojištěné.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Co dělat, když vás nabourá vozidlo se zahraniční SPZ?

    Opište údaje ze zelené karty, případně z tzv. hraničního pojištění. Zkuste získat fotokopii těchto dokumentů.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Opište údaje ze zelené karty, případně z tzv. hraničního pojištění. Zkuste získat fotokopii těchto dokumentů.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Z čeho se platí oprava, pokud bylo moje auto poškozeno při dopravní nehodě, kterou způsobil jiný řidič?

    V takovém případě se oprava platí z povinného ručení řidiče, který nehodu zavinil. Pokud řidič nemá povinné ručení, tak škodu hradí ČKP (Česká kancelář pojistitel). Následně po viníkovi nehody škodu vymáhá.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    V takovém případě se oprava platí z povinného ručení řidiče, který nehodu zavinil. Pokud řidič nemá povinné ručení, tak škodu hradí ČKP (Česká kancelář pojistitel). Následně po viníkovi nehody škodu vymáhá.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Co dělat, když vás někdo nabourá a ujede?

    V takovém případě kontaktujte Policii ČR. Pokud jste v zahraničí, tak místní policii. Policejní protokol pak předejte ČKP, která vzniklou škodu uhradí z tzv. garančního fondu.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    V takovém případě kontaktujte Policii ČR. Pokud jste v zahraničí, tak místní policii. Policejní protokol pak předejte ČKP, která vzniklou škodu uhradí z tzv. garančního fondu.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Zaplatil jsem povinné ručení po splatnosti, co to pro mě znamená?

    Pokud zaplatíte povinné ručení ihned po obdržení první upomínky, pak se nic neděje.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Pokud zaplatíte povinné ručení ihned po obdržení první upomínky, pak se nic neděje.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Jak funguje povinné ručení u veterána? Musím ho mít sjednané?

    Ano, musíte. Za veterána se obecně považuje vozidlo starší 30 let (počítá se od data výroby) s průkazem historického vozidla. Výše pojistného se odvíjí od toho, jestli jde o veterána bez průkazu historického vozidla, s průkazem historického vozidla s běžnou registrační značkou nebo s průkazem historického vozidla se speciální registrační značkou (začíná písmenem “V”). Povinné ručení pro poslední variantu je pak nejlevnější, zhruba 1/12  běžné ceny povinného ručení. Pojišťovna předpokládá, že se vozidlo bude po pozemních komunikacích pohybovat jen minimálně a tedy je i menší riziko, že způsobí škodu.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Ano, musíte. Za veterána se obecně považuje vozidlo starší 30 let (počítá se od data výroby) s průkazem historického vozidla. Výše pojistného se odvíjí od toho, jestli jde o veterána bez průkazu historického vozidla, s průkazem historického vozidla s běžnou registrační značkou nebo s průkazem historického vozidla se speciální registrační značkou (začíná písmenem “V”). Povinné ručení pro poslední variantu je pak nejlevnější, zhruba 1/12  běžné ceny povinného ručení. Pojišťovna předpokládá, že se vozidlo bude po pozemních komunikacích pohybovat jen minimálně a tedy je i menší riziko, že způsobí škodu.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Jak funguje povinné ručení pro traktor? Je nutné ho platit?

    Ano, traktor, stejně jako jiná vozidla, využívá pozemních komunikací a musíte pro něj tedy zajistit povinné ručení. Nejdražší povinné ručení se platí u traktoru s přidělenou registrační značkou (SPZ).
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Ano, traktor, stejně jako jiná vozidla, využívá pozemních komunikací a musíte pro něj tedy zajistit povinné ručení. Nejdražší povinné ručení se platí u traktoru s přidělenou registrační značkou (SPZ).
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Jak funguje povinné ručení pro přívěsný vozík?  Musím ho platit?

    Ano. Přívěsný vozík se sice nepohybuje vlastní silou, ale má registrační značky(SPZ) a technický průkaz. Je dobré mít na paměti, že když vám váš přívěsný vozík poškodí vozidlo nebo přejede nohu, tak vám pojišťovna škodu neproplatí. Proplaceny jsou jen škody, které vzniknou jiným osobám.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Ano. Přívěsný vozík se sice nepohybuje vlastní silou, ale má registrační značky(SPZ) a technický průkaz. Je dobré mít na paměti, že když vám váš přívěsný vozík poškodí vozidlo nebo přejede nohu, tak vám pojišťovna škodu neproplatí. Proplaceny jsou jen škody, které vzniknou jiným osobám.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Jak funguje povinné ručení pro čtyřkolku? Musím ho mít sjednané?

    Ano, povinné ručení se vztahuje také na čtyřkolku. Přesněji tedy na čtyřkolku homologovanou, která má schválený provoz na pozemních komunikacích. Nehomologovaná čtyřkolka nemá povolený vstup na pozemní komunikaci a tedy není považována za vozidlo, pro které platí povinnost uzavřít povinné ručení.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone
    +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď
    Ano, povinné ručení se vztahuje také na čtyřkolku. Přesněji tedy na čtyřkolku homologovanou, která má schválený provoz na pozemních komunikacích. Nehomologovaná čtyřkolka nemá povolený vstup na pozemní komunikaci a tedy není považována za vozidlo, pro které platí povinnost uzavřít povinné ručení.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po–Pá (10:00–18:00)
    FAQ - odpověď

Stačí zadat svůj e-mail.
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Chráněno službou reCAPTCHA. Ochrana soukromí - Smluvní podmínky