Sjednání životního pojištění

  • FAQ - otázka

    Co je to životní pojištění?

    Životní pojištění chrání pojištěnou osobu a jeho/její blízké před možnými riziky. Životní pojištění by mělo být sjednáno především pro případ smrti, invalidity a pracovní neschopnosti. Výhodou životního pojištění je skutečnost, že si s pomocí nejrůznějších připojištění můžete vytvořit pojistný produkt přesně na míru. Některé druhy životního pojištění mohou sloužit také k tvorbě finančních rezerv do budoucna (např. investiční životní pojištění).
    Nenašli jste odpověď?
    Smartphone
    +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
    Životní pojištění chrání pojištěnou osobu a jeho/její blízké před možnými riziky. Životní pojištění by mělo být sjednáno především pro případ smrti, invalidity a pracovní neschopnosti. Výhodou životního pojištění je skutečnost, že si s pomocí nejrůznějších připojištění můžete vytvořit pojistný produkt přesně na míru. Některé druhy životního pojištění mohou sloužit také k tvorbě finančních rezerv do budoucna (např. investiční životní pojištění).
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Jaké jsou druhy životního pojištění?

    V rámci životního pojištění rozlišujeme celkem 5 druhů životního pojištění (rizikové životní pojištění, investiční životní pojištění, kapitálové životní pojištění, flexibilní životní pojištění, důchodové životní pojištění). Pojišťovny dále nabízejí životní pojištění pro děti a úvěrové životní pojištění. 
    Nenašli jste odpověď?
    Smartphone
    +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
    V rámci životního pojištění rozlišujeme celkem 5 druhů životního pojištění (rizikové životní pojištění, investiční životní pojištění, kapitálové životní pojištění, flexibilní životní pojištění, důchodové životní pojištění). Pojišťovny dále nabízejí životní pojištění pro děti a úvěrové životní pojištění. 
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Jak poznám kvalitní životní pojištění?

    Správně sestavené životní pojištění by mělo obsahovat pojištění pro případ smrti, pojištění pracovní neschopnosti a pojištění invalidity. Takto pokryjete kratší (pracovní neschopnost) i delší (invalidita) časový horizont a v případě smrti finančně zajistíte své nejbližší (splatíte bankovní úvěry).
    Nenašli jste odpověď?
    Smartphone
    +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
    Správně sestavené životní pojištění by mělo obsahovat pojištění pro případ smrti, pojištění pracovní neschopnosti a pojištění invalidity. Takto pokryjete kratší (pracovní neschopnost) i delší (invalidita) časový horizont a v případě smrti finančně zajistíte své nejbližší (splatíte bankovní úvěry).
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Kolik stojí životní pojištění?

    Výslednou cenu životního pojištění ovlivňuje především klientův věk, zdravotní stav, povolání nebo volnočasové aktivity. Na cenu zásadním způsobem působí také druh životního pojištění, rozsah pojištění a nastavené pojistné částky. Vzhledem k tomu, že se jedná o takto individuální pojistný produkt, je v zásadě nemožné určit průměrnou cenu životního pojištění. Lepší představu o tom, kolik stojí životní pojištění, získáte po zadání základních údajů do Frenkeeho online kalkulačky životního pojištění
    Nenašli jste odpověď?
    Smartphone
    +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
    Výslednou cenu životního pojištění ovlivňuje především klientův věk, zdravotní stav, povolání nebo volnočasové aktivity. Na cenu zásadním způsobem působí také druh životního pojištění, rozsah pojištění a nastavené pojistné částky. Vzhledem k tomu, že se jedná o takto individuální pojistný produkt, je v zásadě nemožné určit průměrnou cenu životního pojištění. Lepší představu o tom, kolik stojí životní pojištění, získáte po zadání základních údajů do Frenkeeho online kalkulačky životního pojištění
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Jak funguje životní pojištění?

    Životní pojištění vás chrání před riziky, která jsou uvedena v pojistné smlouvě. V případě pojistné události vám vyplatí pojišťovna sjednané pojistné plnění. Výjimkou je vyplacení životního pojištění při úmrtí klienta, kdy peníze získává osoba, která je uvedena v pojistné smlouvě (tzv. obmyšlená osoba). Pokud klient ve smlouvě nikoho neurčí, řídí se pojišťovna při vyplácení pojistky občanským zákoníkem.
    Nenašli jste odpověď?
    Smartphone
    +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
    Životní pojištění vás chrání před riziky, která jsou uvedena v pojistné smlouvě. V případě pojistné události vám vyplatí pojišťovna sjednané pojistné plnění. Výjimkou je vyplacení životního pojištění při úmrtí klienta, kdy peníze získává osoba, která je uvedena v pojistné smlouvě (tzv. obmyšlená osoba). Pokud klient ve smlouvě nikoho neurčí, řídí se pojišťovna při vyplácení pojistky občanským zákoníkem.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Proč mít životní pojištění?

    Stále nechápete, k čemu je životní pojištění dobré a jaké má životní pojištění výhody? Životní pojištění chrání vás, vaše příjmy a vaše nejbližší. Zvážit by ho měl každý, kdo už má nebo zakládá rodinu, má finanční závazky (např. hypotéku, leasing na auto), nebo se nechce spoléhat na pomoc ostatních. Životní pojištění vás sice neochrání před nepřízní osudu, ale zajistí vám a vašim blízkým finanční prostředky, abyste vzniklou situaci mohli vyřešit.
    Nenašli jste odpověď?
    Smartphone
    +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
    Stále nechápete, k čemu je životní pojištění dobré a jaké má životní pojištění výhody? Životní pojištění chrání vás, vaše příjmy a vaše nejbližší. Zvážit by ho měl každý, kdo už má nebo zakládá rodinu, má finanční závazky (např. hypotéku, leasing na auto), nebo se nechce spoléhat na pomoc ostatních. Životní pojištění vás sice neochrání před nepřízní osudu, ale zajistí vám a vašim blízkým finanční prostředky, abyste vzniklou situaci mohli vyřešit.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Jak si můžu sjednat životní pojištění?

    Životní pojištění si můžete sjednat osobně na pobočce pojišťovny nebo online z pohodlí domova. Pokud se vám tedy nechce nikam chodit, není nic jednoduššího, než využít Frenkeeho online kalkulačky životního pojištění.
    Nenašli jste odpověď?
    Smartphone
    +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
    Životní pojištění si můžete sjednat osobně na pobočce pojišťovny nebo online z pohodlí domova. Pokud se vám tedy nechce nikam chodit, není nic jednoduššího, než využít Frenkeeho online kalkulačky životního pojištění.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Co se stane při neplacení životního pojištění?

    Pokud nezaplatíte životní pojištění, dostanete od pojišťovny nejprve upomínku. V případě, že dluh neuhradíte ani po této výzvě, pojišťovna životní pojištění ukončí. Ale pozor! Ukončená smlouva neznamená konec vašeho závazku. Pojišťovna po vás může dluh vymáhat, a vy tak můžete ve výsledku zaplatit i tučné penále. Pokud tedy nejste s pojistkou spokojeni, raději zvažte výpověď životního pojištění nebo převod životního pojištění k jiné pojišťovně.
    Nenašli jste odpověď?
    Smartphone
    +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
    Pokud nezaplatíte životní pojištění, dostanete od pojišťovny nejprve upomínku. V případě, že dluh neuhradíte ani po této výzvě, pojišťovna životní pojištění ukončí. Ale pozor! Ukončená smlouva neznamená konec vašeho závazku. Pojišťovna po vás může dluh vymáhat, a vy tak můžete ve výsledku zaplatit i tučné penále. Pokud tedy nejste s pojistkou spokojeni, raději zvažte výpověď životního pojištění nebo převod životního pojištění k jiné pojišťovně.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Jak správně nastavit rizika u životního pojištění?

    Životní pojištění by mělo vždy vycházet z vaší momentální životní situace. Správně nastavená pojistka by měla vždy obsahovat pojištění pro případ smrti, pojištění invalidity a pojištění pracovní neschopnosti. K tomuto základu pak můžete připojit i další pojistná rizika (např. pojištění karcinomu insitu, pojištění horních končetin a další). Pokud jsou na vás další osoby finančně závislé (např. manželka, nezletilé děti), pak je potřeba nastavit především vyšší pojistné částky pro riziko smrti. Naopak nezadaní třicátníci bez dětí nebo jiných finančních závazků mohou v rámci pojištění smrti zvolit pouze nejnižší možný limit a zaměřit se naopak na pojištění invalidity nebo pracovní neschopnosti.
    Nenašli jste odpověď?
    Smartphone
    +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
    Životní pojištění by mělo vždy vycházet z vaší momentální životní situace. Správně nastavená pojistka by měla vždy obsahovat pojištění pro případ smrti, pojištění invalidity a pojištění pracovní neschopnosti. K tomuto základu pak můžete připojit i další pojistná rizika (např. pojištění karcinomu insitu, pojištění horních končetin a další). Pokud jsou na vás další osoby finančně závislé (např. manželka, nezletilé děti), pak je potřeba nastavit především vyšší pojistné částky pro riziko smrti. Naopak nezadaní třicátníci bez dětí nebo jiných finančních závazků mohou v rámci pojištění smrti zvolit pouze nejnižší možný limit a zaměřit se naopak na pojištění invalidity nebo pracovní neschopnosti.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Jak správně nastavit pojistné částky u životního pojištění?

    Konkrétní nastavení pojistných částek u životního pojištění vychází z vašeho ročního příjmu. Pokud tedy změníte zaměstnání, nebo se jinak upraví vaše příjmy a výdaje, je nutné pojistku co nejdříve aktualizovat. Více informací o tom, jak nastavit životní pojištění, najdete ve Frenkeeho průvodci.
    Nenašli jste odpověď?
    Smartphone
    +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
    Konkrétní nastavení pojistných částek u životního pojištění vychází z vašeho ročního příjmu. Pokud tedy změníte zaměstnání, nebo se jinak upraví vaše příjmy a výdaje, je nutné pojistku co nejdříve aktualizovat. Více informací o tom, jak nastavit životní pojištění, najdete ve Frenkeeho průvodci.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    U jaké pojišťovny je dobré se pojistit na život?

    Základem je vybrat pojišťovnu, která umí pojistit váš skutečný životní styl (zaměstnání, volnočasové aktivity). Nenechte se zlákat pouze nízkou cenou, protože nejlevnější životní pojištění nemusí být nejvýhodnější. Zároveň si uvědomte, že se pojišťovna v případě pojistné události vždy řídí obsahem pojistné smlouvy a pojistnými podmínkami. Proto byste se s podmínkami smlouvy měli před podpisem důkladně seznámit. Nebo si s životním pojištěním nechte poradit od Frenkeeho, který vám během chvilky připraví nezávaznou kalkulaci životního pojištění.
    Nenašli jste odpověď?
    Smartphone
    +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
    Základem je vybrat pojišťovnu, která umí pojistit váš skutečný životní styl (zaměstnání, volnočasové aktivity). Nenechte se zlákat pouze nízkou cenou, protože nejlevnější životní pojištění nemusí být nejvýhodnější. Zároveň si uvědomte, že se pojišťovna v případě pojistné události vždy řídí obsahem pojistné smlouvy a pojistnými podmínkami. Proto byste se s podmínkami smlouvy měli před podpisem důkladně seznámit. Nebo si s životním pojištěním nechte poradit od Frenkeeho, který vám během chvilky připraví nezávaznou kalkulaci životního pojištění.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Musím do zdravotního dotazníku uvést všechny zdravotní problémy?

    Ano, ve zdravotním dotazníku v žádném případě nelžete. Dříve či později by se na to přišlo. Dostanete se tak do situace, kdy vám pojišťovna pravděpodobně neschválí pojistné plnění v případě pojistné události, která souvisí s vaším onemocněním. Budete tak zbytečně platit za životní pojištění, které vás reálně nechrání. Pokud vám pojišťovna životní pojištění zruší, snadno se také může stát, že vás už nikde nepojistí.
    Nenašli jste odpověď?
    Smartphone
    +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
    Ano, ve zdravotním dotazníku v žádném případě nelžete. Dříve či později by se na to přišlo. Dostanete se tak do situace, kdy vám pojišťovna pravděpodobně neschválí pojistné plnění v případě pojistné události, která souvisí s vaším onemocněním. Budete tak zbytečně platit za životní pojištění, které vás reálně nechrání. Pokud vám pojišťovna životní pojištění zruší, snadno se také může stát, že vás už nikde nepojistí.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Je možné uzavřít životní pojištění bez zkoumání zdravotního stavu?

    Ano, některé pojišťovny v současné době nabízejí životní pojištění bez lékařské prohlídky. Počítejte ale s tím, že po případných klientech vyžadují vždy minimálně vyplnění zdravotního dotazníku. Životní pojištění bez zdravotního dotazníku se v nabídce pojišťoven také čas od času objevuje. Ovšem tato nabídka neplatí pro klienty, kteří v minulosti zdravotní dotazník pojišťovně nedodali, nebo již byli v pojišťovnách odmítnuti.
    Nenašli jste odpověď?
    Smartphone
    +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
    Ano, některé pojišťovny v současné době nabízejí životní pojištění bez lékařské prohlídky. Počítejte ale s tím, že po případných klientech vyžadují vždy minimálně vyplnění zdravotního dotazníku. Životní pojištění bez zdravotního dotazníku se v nabídce pojišťoven také čas od času objevuje. Ovšem tato nabídka neplatí pro klienty, kteří v minulosti zdravotní dotazník pojišťovně nedodali, nebo již byli v pojišťovnách odmítnuti.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Od kdy životní pojištění platí?

    Životní pojištění začíná platit dnem uvedeným na pojistce jako počátek pojištění, a to přesně v 00.00 hodin.
    Nenašli jste odpověď?
    Smartphone
    +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
    Životní pojištění začíná platit dnem uvedeným na pojistce jako počátek pojištění, a to přesně v 00.00 hodin.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Co potřebuji ke sjednání životního pojištění?

    Aby bylo možné sjednat životní pojištění, musíte uvést identifikační údaje (jméno, příjmení, datum narození, adresu) a dále poskytnout informace o zaměstnání (případně i volnočasových aktivitách) nebo zdravotním stavu (pokud to pojišťovna vyžaduje). Pojišťovnu může zajímat také to, zda máte hypotéku nebo jiný typ úvěru. Na základě těchto informací získáte nezávaznou kalkulaci životního pojištění. Pokud se vám nechce navštěvovat pobočku pojišťovny, během chvíle získáte nezávaznou kalkulaci životního pojištění také u Frenkeeho.
    Nenašli jste odpověď?
    Smartphone
    +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
    Aby bylo možné sjednat životní pojištění, musíte uvést identifikační údaje (jméno, příjmení, datum narození, adresu) a dále poskytnout informace o zaměstnání (případně i volnočasových aktivitách) nebo zdravotním stavu (pokud to pojišťovna vyžaduje). Pojišťovnu může zajímat také to, zda máte hypotéku nebo jiný typ úvěru. Na základě těchto informací získáte nezávaznou kalkulaci životního pojištění. Pokud se vám nechce navštěvovat pobočku pojišťovny, během chvíle získáte nezávaznou kalkulaci životního pojištění také u Frenkeeho.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď

Výluky z životního pojištění

  • FAQ - otázka

    Kde zjistím, na co se životní pojištění nevztahuje?

    Informace o výlukách životního pojištění najdete v pojistných podmínkách zvolené pojišťovny. Mezi nejčastější výluky z životního pojištění patří pojistné události, ke kterým došlo v souvislosti s trestnou činností, účastí ve válečných konfliktech, duševní nemocí nebo také pojistné události, ke kterým došlo v souvislosti s užíváním omamných látek nebo při sebepoškozování.
    Nenašli jste odpověď?
    Smartphone
    +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
    Informace o výlukách životního pojištění najdete v pojistných podmínkách zvolené pojišťovny. Mezi nejčastější výluky z životního pojištění patří pojistné události, ke kterým došlo v souvislosti s trestnou činností, účastí ve válečných konfliktech, duševní nemocí nebo také pojistné události, ke kterým došlo v souvislosti s užíváním omamných látek nebo při sebepoškozování.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď

Pojmy ze životního pojištění

  • FAQ - otázka

    Kdo je pojištěným v životním pojištění?

    Pojištěným je ten, na koho se životní pojištění vztahuje. Je to osoba, která získá peněžní plnění v případě pojistné události (s výjimkou smrti pojištěného, kdy peníze získá obmyšlená osoba nebo dědic).
    Nenašli jste odpověď?
    Smartphone
    +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
    Pojištěným je ten, na koho se životní pojištění vztahuje. Je to osoba, která získá peněžní plnění v případě pojistné události (s výjimkou smrti pojištěného, kdy peníze získá obmyšlená osoba nebo dědic).
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Co je to pojistné?

    Pojistné je peněžní částka, kterou platíte pojišťovně za poskytnutí pojistné ochrany. Informaci o výši pojistného najdete v pojistné smlouvě.
    Nenašli jste odpověď?
    Smartphone
    +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
    Pojistné je peněžní částka, kterou platíte pojišťovně za poskytnutí pojistné ochrany. Informaci o výši pojistného najdete v pojistné smlouvě.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Jaký je rozdíl mezi pojistníkem a pojištěným?

    Pojistník je osoba, která uzavřela pojistnou smlouvu (má povinnost platit pojistné). Pojištěný je osoba, na kterou se pojistná smlouva vztahuje. Když například uzavřete životního pojištění dětí pro svou dceru, jste vy pojistníkem a vaše dcera pojištěnou.
    Nenašli jste odpověď?
    Smartphone
    +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
    Pojistník je osoba, která uzavřela pojistnou smlouvu (má povinnost platit pojistné). Pojištěný je osoba, na kterou se pojistná smlouva vztahuje. Když například uzavřete životního pojištění dětí pro svou dceru, jste vy pojistníkem a vaše dcera pojištěnou.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
  • FAQ - otázka

    Kdo je obmyšlená osoba a proč ji do smlouvy uvést?

    Jde o osobu, která má v případě smrti pojištěného nárok na pojistné plnění z životního pojištění. Ve smlouvě může být uvedena jmenovitě (např. Adam Novák) nebo příbuzenským vztahem k majiteli pojistné smlouvy (např. manželka). Pokud není obmyšlená osoba ve smlouvě zmíněna, řídí se pojišťovna při vyplácení pojistky občanským zákoníkem.
    Nenašli jste odpověď?
    Smartphone
    +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
    Jde o osobu, která má v případě smrti pojištěného nárok na pojistné plnění z životního pojištění. Ve smlouvě může být uvedena jmenovitě (např. Adam Novák) nebo příbuzenským vztahem k majiteli pojistné smlouvy (např. manželka). Pokud není obmyšlená osoba ve smlouvě zmíněna, řídí se pojišťovna při vyplácení pojistky občanským zákoníkem.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď

Zrušení životního pojištění

  • FAQ - otázka

    Jak zrušit životní pojištění? Kdy ho mohu bez postihu vypovědět?

    Životní pojištění můžete vypovědět do 14 dnů od sjednání smlouvy (v případě tzv. obchodu na dálku), do 2 měsíců od uzavření smlouvy, pokud vám v pojišťovně poskytli nepravdivé nebo neúplné informace, nebo 2 měsíce od uzavření smlouvy bez udání důvodu. Dále pak 3 měsíce od oznámení pojistné události, nebo kdykoli během trvání pojištění, jestliže se na výpovědi dohodnete s pojišťovnou. V případě životního pojištění od pojišťovny Metlife, které nabízí i Frenkee, můžete smlouvu vypovědět také 6 týdnů před koncem pojistného období.
    Nenašli jste odpověď?
    Smartphone
    +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
    Životní pojištění můžete vypovědět do 14 dnů od sjednání smlouvy (v případě tzv. obchodu na dálku), do 2 měsíců od uzavření smlouvy, pokud vám v pojišťovně poskytli nepravdivé nebo neúplné informace, nebo 2 měsíce od uzavření smlouvy bez udání důvodu. Dále pak 3 měsíce od oznámení pojistné události, nebo kdykoli během trvání pojištění, jestliže se na výpovědi dohodnete s pojišťovnou. V případě životního pojištění od pojišťovny Metlife, které nabízí i Frenkee, můžete smlouvu vypovědět také 6 týdnů před koncem pojistného období.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď

Životní pojištění a daně

  • FAQ - otázka

    Kdy mohu využít životní pojištění ke snížení daňového základu?

    Snížení daňového základu u životního pojištění můžete uplatnit, pokud je výplata pojistného plnění možná až po uplynutí 60 kalendářních měsíců (5 let) od uzavření smlouvy, výplatu pojistného plnění získáte nejdříve v kalendářním roce, v jehož průběhu dosáhnete 60 let věku, podmínky pojistné smlouvy klientovi neumožňují vybírat peníze z životního pojištění, životní pojištění je sjednáno pro případ dožití nebo smrti a dožití, pojistník (osoba, která uzavřela pojistnou smlouvu) je totožný s pojištěnou osobou a částka pro případ dožití je v pojistné smlouvě pevně stanovena (minimálně 40 tis. Kč u pojistné doby 5 až 15 let nebo 70 tis. Kč u pojistné doby delší než 15 let). Všechny výše uvedené podmínky musíte splnit současně.
    Nenašli jste odpověď?
    Smartphone
    +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
    Snížení daňového základu u životního pojištění můžete uplatnit, pokud je výplata pojistného plnění možná až po uplynutí 60 kalendářních měsíců (5 let) od uzavření smlouvy, výplatu pojistného plnění získáte nejdříve v kalendářním roce, v jehož průběhu dosáhnete 60 let věku, podmínky pojistné smlouvy klientovi neumožňují vybírat peníze z životního pojištění, životní pojištění je sjednáno pro případ dožití nebo smrti a dožití, pojistník (osoba, která uzavřela pojistnou smlouvu) je totožný s pojištěnou osobou a částka pro případ dožití je v pojistné smlouvě pevně stanovena (minimálně 40 tis. Kč u pojistné doby 5 až 15 let nebo 70 tis. Kč u pojistné doby delší než 15 let). Všechny výše uvedené podmínky musíte splnit současně.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď

Hlášení škody a výplata plnění z životního pojištění

  • FAQ - otázka

    Mám sjednané životní pojištění. Kdy dostanu peníze, když se mi něco stane?

    Aby vám pojišťovna mohla vyplatit pojistné plnění, v první řadě musí ukončit šetření pojistné události. Na to má ze zákona 3 měsíce, samozřejmě to může stihnout dříve. Základním předpokladem pro rychlé vyřízení škodní události z životního pojištění je rychlé odeslání správně vyplněných dokumentů a lékařských zpráv. Vyplácení peněz v rámci pojištění úrazu je obecně rychlejší, zpravidla vám pojišťovna zaplatí už v průběhu léčení.
    Nenašli jste odpověď?
    Smartphone
    +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď
    Aby vám pojišťovna mohla vyplatit pojistné plnění, v první řadě musí ukončit šetření pojistné události. Na to má ze zákona 3 měsíce, samozřejmě to může stihnout dříve. Základním předpokladem pro rychlé vyřízení škodní události z životního pojištění je rychlé odeslání správně vyplněných dokumentů a lékařských zpráv. Vyplácení peněz v rámci pojištění úrazu je obecně rychlejší, zpravidla vám pojišťovna zaplatí už v průběhu léčení.
    Nenašli jste odpověď? Napište mi do online chatu vpravo dole nebo mi zavolejte.
    Smartphone +420226633522 Po – Pá (09:00 – 17:00)
    FAQ - odpověď

Stačí zadat svůj e-mail.
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Chráněno službou reCAPTCHA. Ochrana soukromí - Smluvní podmínky